کد خبر 1058323
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کرونا| ثبت بیش از ۱۰۰۰ فوتی در فرانسه طی بیست‌وچهار ساعت گذشته

بعد از کشورهای ایتالیا و اسپانیا در قاره اروپا، قربانیان ویروس جدید کرونا در فرانسه نیز در حال افزایش تصاعدی است.

به گزارش مشرق،  وزارت بهداشت فرانسه شامگاه شنبه اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۷۷۸۸ نفر به ویروس «کووید۱۹» در این کشور مبتلا شدند.

بر اساس آمار قرار گرفته روی وبسایت «ورلداُمتر»، در روزی که گذشت ۱۰۵۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه با پیشی گرفتن از چین، به ۸۹۹۵۳  نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۷۵۶۰ تن افزایش یافت.

آمار فوتی‌ها در فرانسه بدان دلیل شاهد افزایش تصاعدی بوده که دولت فرانسه به تازگی علاوه بر بیمارانی که در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند، شمار قربانیان کرونا را که در دیگر مکان‌ها از جمله منازل شخصی و خانه‌های سالمندان فوت کرده‌اند، جمع‌آوری و اعلام کرده است.

رئیس فدراسیون بیمارستان‌های فرانسه نیز چندی پیش اعلام کرده بود در آینده نزدیک بیمارستان‌های این کشور دیگر قادر به پذیرش بیماران جدید نخواهند بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    غربی ها و شبکه های کثیف غربی و شبکهای مزدوران و دردان ایرانی که در اوایل انتشار ویروس ایران رامسخره و به نداشتن دارو متهم میکردند والان که کشورهای غربی یا همان اربابانشان روز به روز امار و قربانی وحشتناک میدهند الان چرا ان دهان کثیف عرق خوری شان را بسته اند و به جای خبر می خواهند مستند و فیلم پخش کنند
  • ناشناس US ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 1
    اروپائیان عوضی باید به درگاه خداوند متعال توبه کنند تا عذاب آخرت گرفتار نشوند جلو یک کرونا را نمیتوانند بگیرند اینجوری گرفتار میشوند مرگ بر ترامپ مکرون جانسون
  • تیلور US ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    اینجوری اروپا و امریکا گرفتار بلا میشود خدا را شکر ظالمین باید گرفتار شوند این احمقها خیلی به تکنولوژیشان مینازیدند حالا بیایید جلو کرونا رابگیرد مرگ بر ترامپ خر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس