مقاومت عراق

گروه مقاومت کتائب جند الامام در سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که گروه‌های مقاومت برای پاسخ به نظامیان اشغالگر آمریکایی منتظر فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح و مرجعیت عراق هستند.

به گزارش مشرق، جنبش «جند الامام» وابسته به سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که ان این جنبش در انتظار فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و مرجعیت دینی برای پاسخ به نیروهای آمریکایی است.

«حسین الاسدی» از رهبران جنبش کتائب جند الامام در اظهاراتی تلویزیونی گفت: «گروه‌های مقاومت به فرمان عادل عبدالمهدی فرمانده کل نیروهای مسلح  و مرجعیت متعهد است و منتظر تصمیم مقامات عالی رتبه برای پاسخ به نیروهای آمریکایی در عراق است».

بیشتر بخوانید:

افشای سند دیگر دخالت آمریکا برای نخست وزیر شدن الزرفی

پارلمان عراق: وجود سفارتخانه‌ها در خارج از پایتخت جایز نیست

هشت گروه مقاومت عضو سازمان الحشد الشعبی امروز در بیانیه‌ای خطاب به نیروهای اشغالگر آمریکا گفتند که آمریکا با رد تصمیم ملت، دولت و مجلس عراق و خارج نکردن نیروهایش از عراق و تداوم تجاوز به حاکمیت این کشور نشان داد که اشغالگر است و جز زبان زور، هیچ چیزی نمی‌فهمد.

این گروه‌ها تاکید کردند که بر همین اساس با آمریکایی‌ها رفتار خواهد شد و تمامی عملیات‌هایی که علیه آمریکایی‌ها تاکنون صورت گرفته است، فقط پاسخ کوچکی به تجاوزات آنها بوده است؛ زیرا تصمیم عملیات، در آن زمان گرفته نشده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    3 0
    پاسخ بزرگ را باید با پاسخ بزرگ داد پاسخ کوچک را باید با پاسخ کوچک امریکا حمله می کند به چهار استان عراق و مقر نظامیان حشدالشعبی رو بمباران می کند به این کار امریکا که حمله کرده به چهار استان عراق باید پاسخ بزرگ و متناسب داد .
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 10
    به آمریکا میخواید حمله کنید؟ نقی داداش اینا چی میگن ؟!!! در زیر سایه اشغالگری آمریکا زندگی کنید به نفعتونه. آدمای احمقی هستین اگه حمله کنین.خوب بعدش ایران متهم میشه و بعدش چی میشه ؟؟؟ اگه گفتین ؟؟؟
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    3 0
    کثافتا دارن سفارتهای کشورهای دیگه میبرن داخل عین اسد تا بکنن سپری برای اینکه ایران نتونه ب پایگاه اسد موشک بزنه خبر ندارن مقصر خودشون هستن که قبول کردن تو جنگ هیچ چیزی نمیشه پیش بینی کرد
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    3 6
    مثلا میخواین چکار کنین ؟؟؟؟؟شاید بتونین ازشون تلفات بگیرین ولی امریکا خاک عزاق به توبره میکشه . اگه جراتش رو حس میکنین دارید بزنین نیروهاشونو
  • NO ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 4
    هر غلطی دوست دارید بکنید شما و خائنین بی وطن و بی غیرتی در ایران آخر موجب شکستن کاسه کوزه های سر ایران خواهید شد.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    4 2
    پس منتظر بمانید.فرمانده نیروهای مسلح که همون نخست وزیره اگه بخواد چنین فرمانی بده به ارتش عراق میده
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    فکر نکنم همچین اشتباهی بکنن!
  • یک ترک IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    لزومی به فرمان مرجعیت نیست مگر احمد قیر منیف اشمر با فرمان امام خمینی یا امام موسی صدر اقدام کردند مرد می خواهد و عقل - در همه جا مرجعیت را خرج می کنند مرجعیت را برای دفاع از دولت مشروع و قانونی و با رای ملت عادل باید خرج می کردید که نکردید و حالا می خواهید برای جنگ با امرکیا خرج کنید در حالی که اگر عادل بر سر قدرت بود امریکا بدون جنگ عراق را ترک می کرد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    باید سرزمین نینوا آزاد گردد
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    با وجودی که امریکا موقعیتش ضعیفتر از افغانستان است اما شدت حملات علیه اشغالگران آمرکیای در عراق بسیار کم بود همچنین نیروهای حشد 10 برابر طالبان نیرو داشتند اما مدیریت ضعیف و پاسخهای دیر هنگام باعث شهادت سردار سلیمانی و مهندس شد اگر حرف اشتباهی زده اما پاسخ بدهید
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    حشد در عراق فاقد مدیریت قدرتمند وشجاع می باشد باید مدیرانی همچون نصرالله عباس موسوی و عماد مغینه در راس باشد تصمیمات سریعی اتخاذ کنند قدرت تصمیمگیری سریع و شجاعت از ویژیگی های مدیریت است که در حشد عراق کمتر دیده می شود و گرنه امریکا جرات چپ نگاه کردن به یمن را ندارد اما در نجف و کربلا جولان می دهد !!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    اصلا هم آمریکا قصد رویارویی با ایران و عراق را ندارد اما علت حملات به قایم در شش ماه پیش و قتل سردار هم به عدم پاسخ دهی بموقع به اقدامات و ضعف فرماندهی حشد در عراق بر می گردد نه به خود امریکا من هم اگر جایی برم اهل خانه از ترس جیکشان در نیاد می گم هر چی دارید بیارید وسط- مشکل عراق نبود مرد دل و جیگر دار در راس حشد است است ارتش که مزدور است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس