کد خبر 1058206
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت گفت: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹؛ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و براساس توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری، لحظه‌ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم.

به گزارش مشرق، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال پیامی از استاندار خراسان جنوبی به خاطر همراهی و همکاری ایشان، همکاران و نهادهای زیرمجموعه در اجرای طرح‌های پیشگیرانه در مقابل گسترش ویروس کرونا قدردانی کرد. 

ببینید:

فیلم/ گلایه معاون وزیر بهداشت از ترددهای امروز

فیلم/ برخورد با متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

وی گفت: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹؛ همگان باید راه نسبتا دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری، لحظه‌ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم تا مبادا شعله‌ای جدید از بیماری دامنگیر شهر و یا استانی شود، مع‌الوصف آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند، افتخارآمیز بوده، جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی‌آمد.

وزیر بهداشت بیان کرد: ضمن تقدیر از همراهی های بی دریغتان، امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

همچنین وزیر کشور در پیامی از استاندار و مسئولان استان خراسان جنوبی به سبب اجرای مطلوب طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور اظهار کرد: اجرای  موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولان به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است.

وی افزود: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان است، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس