کرونا

وزارت بهداشت فرانسه از مرگ بیش از ۱۰۰۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کوویدــ‌۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت فرانسه روز جمعه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

با احتساب آمارهای جدید اعلام‌شده از سوی دولت فرانسه، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اروپایی اکنون به بیش از ۶۵۰۰ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

انگلیس در تعداد مرگ‌ومیر بر اثر کرونا از چین عبور کرد

کرونا خشونت علیه زنان فرانسه را ۵ برابر کرد

فرانسه بعد از ایتالیا، اسپانیا و آمریکا بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کوویدــ‌۱۹) را در جهان دارد.

وزارت بهداشت فرانسه شمار مبتلایان به کرونا در این کشور را بالغ بر ۶۴ هزار نفر اعلام کرده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۲۰۰ فرد مبتلا به ویروس کرونا در فرانسه شناسایی شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    10 0
    پزشکان بدون مرز از ایران بفرستید براشون
  • احمد IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 3
    خدا به همه شفا دهد همچنین به اون کسایی که مطلبی دارن دست به دست میکنن با عنوان لحن شادی گوینده خبر ایرانی از آمار فوتی های کرونایی کشورهای اروپایی وآمریکا
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      0 0
      به خائنان داخلی که در زمان شروع شیوع کرونا در ایران هم نوا با رسانه ها و دشمنان این کشور خوشحالی می کردن و الان با گرفتار شدن ارباباشون که چشم امید به اونها بسته بودن زانوی غم بغل گرفتن هم تسلیت میگم
  • یک غربگدا IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    4 0
    این که صد در صد دروغ است. مگر امکان دارد که کرونا . اصلا پایش را به آن قبله ما بگذارد و غلطی بکند ؟!! یعنی فکر کرده اید که ما با این چیزها گول می خوریم و از سجده بر بتخانه ارباب . روی برمی گردانیم ؟! فوتینا .. هههههههههههههههههههه
  • ناشناس US ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    4 0
    گرچه جان انسانها برای ما مهم است اینهم یک بلا برای اروپاییان است چطور انها داعش و القاعده تولید میکنند به جان مظلومین ملتهای اسیایی و افریقایی میفرستند این هم تغاس انها خداوند انشالله این بلیه را به جان مکرون، جانسون،ترامپ زنازاده، پمپیو ملعون بفدستد.
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    فاجعه در ایران به مراتب بزرگتره. به زودی حقیقت فاش خواهش شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس