تعزیرات

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ۳ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین امسال، بیش از ۷میلیون ماسک، ۷۴میلیون دستکش و ۴۶۷هزار لیتر الکل فقط در گشت‌های تعزیرات به دست آمده است.

به گزارش مشرق، سید یاسر رایگانی، با اشاره به تداوم انجام گشت‌های تعزیرات برای جلوگیری از وقوع تخلف در حوزه اقلام بهداشتی گفت: از سوم اسفند 98 تا روز 12 فروردین امسال، 23 هزار مورد بازرسی از اصناف مختلف در سطح کشور انجام شده است که منجر به تشکیل بیش از 4 هزار پرونده شد.

وی با بیان اینکه تهران، همدان، لرستان و خراسان رضوی دارای بیشترین پرونده تشکیل‌شده هستند، درباره حجم ماسک، دستکش و محلول‌های کشف‌شده در این مدت گفت: در جریان انجام این بازرسی و گشت‌ها، تعداد 7 میلیون و 197 هزار و 555 عدد ماسک، 74 میلیون و 460 هزار و 675 عدد دستکش، 66 هزار و 54 روپوش بیمارستانی و 467 هزار و 175 لیتر الکل ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تحویل تجهیزات مقابله با کرونا به وزارت بهداشت

تشکیل شعب ویژه برخورد با شایعه‌سازان کرونایی

دستگیری ۴۰ نفر از عاملان توزیع الکل مسموم در خوزستان

قتل طلافروش به بهانه ابتلا به بیماری کرونا

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم کشفیات مستقلی در این زمینه دارد که پرونده آنها را برای رسیدگی بعضاً به دادسرا و بعضاً به تعزیرات ارائه می‌کند، گفت: کشفیات اعلام‌شده فوق فقط و فقط مواردی است که در گشت‌های مشترک تعزیرات به دست آمده است.

سردار مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیز روز 13 فروردین اعلام کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه لوازم بهداشتی و انبارها در 24 ساعت گذشته، حدود 28 میلیون عدد انواع لوازم بهداشتی شامل 27 میلیون و 627 هزار و 777 عدد انواع دستکش و ماسک، 35 هزار و 766 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف کرده‌اند و همچنین 151 مرکز عرضه متخلف تجهیزات و لوازم بهداشتی نیز پلمب شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسين DE ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    7 0
    ما تنها كشورى هستيم كه يك تنه بايد با هرنوع بحرانى مبارزه كنيم در چنين شرايط بى سابقه تحريمها محتكرين داخلى بمراتب خطرناكتر از دشمنان شيطان صفت هستند ،اين جانيان داخلى با عملكرد خائنانه خود صرفاً بخاطر منافع شخصى امنيت وسلامت جامعه را با خطر جدى روبرو كرده اند از مسئولان محترم قوه قضائيه ودر رأس آن جناب آقاى رئيسى انتظار ميرود با اين جنايتكاران با شدت و قاطعيت برخورد كند.
  • DE ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    6 0
    بایستی همزمان 100 تا ماسک محکم ببندید روی دماغ و صورت محتکر و ییرینش سربالایی تا زیر همین ماسکها خفه بشه بمسره همانطور که بیماران کرونایی بر اثر پر شدن ریه و کمبود اکسیژن بحالت خفگی جان میسپارند.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 0
    پس اون دویست میلیون ماسکی که وزیر بهداشت به رئیس جمهور گفته بود از گردن کلفت ها گرفته نشد .
  • DE ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    4 0
    نتیجه کشف احتکار مواد بهداشتی دیجی کالا به کجا کشید؟
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    2 0
    عجب . قوانین ما در این شرایط محکم نیست . اگر این محتکران را در تلوزیون شلاق بزنند دیگر کسی با جون بقیه هموطن هاش بازی نمیکند.
  • حسین IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    با سلام بهترین مجازات برای محتکران اینه که به ویروس کرونا الودشون کنید وهیچ درمانی هم به اونا ندین بگید احتکار شده ومانداریم تا سر عقل بیان !!!
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 1
    خدا بیامرزد مرحوم خلخالی جایش امروز بسیار در جامعه ی احتکاریون خالی میباشد
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      0 4
      خدا پدرومادرت بیامرزه خلخالی زمانی که داشت دهن مواد فروشا رو به آسفالت میکشید یه عده اومدن گفتند این داره همرو از دم اعدام میکنه وشلوغش کردند تا برکنارشد،الان نتایجش شده این جوانان مملکت شدن مفنگی البته خودشون هم پشیمون میشن!!!نتیجه این همه معتاد نتیجه ی اون همه ساقیست
  • US ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    لابد بسیج دانشجویی اینا را هم می خواسته بفرسته واسه مستضعفین امریکا! دشمن ایران داخل کشوره، نه خارج!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس