رحمانی فضلی نمایه

وزیر کشور پس از نشست کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: این ستاد در پروتکل‌های بهداشتی فعالیت مراکز عمومی بازنگری خواهد کرد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (پنج شنبه 14 فروردین) پس از نشست کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: این ستاد در پروتکل‌های بهداشتی مراکز عمومی بازنگری خواهد کرد. 

وی افزود: در این نشست مقرر شد تا وزارت بهداشت، وزارت صمت، اصناف و اتحادیه‌ها با هم پروتکل آغاز فعالیت‌های صنوف و شاخص‌های امتیاز بندی به آنها برای حمایت‌ را نوشته و نظرات شخصی و تجربی و عینی این مشاغل را مورد توجه قرار دهند. 

وزیر کشور درباره زمان آغاز عادی فعالیت‌ها گفت: این زمان مشخص نیست و وزارتخانه‌ها در این زمینه باید آمادگی‌های خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

وزیر کشور: امیدواریم تا ۲۰ فروردین کشور به حالت عادی خود بازگردد

وزیر کشور: ۱۲ فروردین امسال نماد مبارزه با کرونا مردم ایران است

وزیر کشور: «طرح فاصله‌گذاری» با رضایت مردم مواجه است

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: بازفعالیت حوزه های مختلف به معنی کنترل بیماری نخواهد بود.

وی تصریح کرد: زمان آغاز عادی فعالیت‌ها مشخص نیست و وزارتخانه‌ها در این زمینه باید آمادگی‌های خود را داشته باشند.

وزیر کشور افزود: برای اجرا و نظارت هم سازوکارهای پیش بینی و اجرای آن به بحث و بررسی گذاشته شد و یک سری فعالیت‌های دیگر که عمومی هستند مانند حرم‌ها، ​ نمازها، ورزشگاه‌ها و سایر جاهایی که برای تراکم جمعیتی هستند، مقرر شد تا پروتکل‌هایی مشخص شود که تایید شد و بازنگری انجام گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: از دوستان ما به عنوان متولیان این امر در ستاد نماز جمعه کمک گرفته شد و ان شاء الله بعد از تصمیم گیری ستاد ملی و لحاظ کردن این شرایط بتوانیم فعالیت‌ها را به صورت بیشتری داشته باشیم.

رحمانی فضلی با بیان این که فعالیت مشاغل مختلف با سه اولویت بندی و با شاخص‌هایی امتیاز بندی شده است افزود: فعالیت مشاغل با سه اولویت بندی ریسک پایین، ریسک متوسط و ریسک بالا و با شاخص‌هایی امتیاز بندی شده است.

وی گفت: فاصله اندازی اجتماعی و فیزیکی تا اطمینان بخشی کامل درباره رفع نگرانی کرونا ادامه می‌یابد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    4 0
    به به جناب اقای وزیر کشور. عیدتون مبارک. کم پیدایی برادر. شما هم با خانوم ابتکار بودید؟
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    2 0
    این پروتکل هم مشکلی شده برای دولتمردان . دیگه حالا همه شون یاد گرفتند از موقعی که از طرح فاصله گذاریشون ایراد گرفتند وزارت بهداشت شروع کرد که این فاصله گذاری برابر پروتکل های جهانی است از اون به بعد افتاد سر زبونها .از بالا تاپائین هرکی میخواد یه حرفی بگه باید توش پرونکل هم باشه . آخه بابا هر سخن جائی داره کی باید اینها رو یاد بگیرید .نمیشه بگید راهکار یا بیانیه های بهداشتی .اینطوری حرف زدن نه تنها نشانه سواد نیست بلکه بیجا گفتن کلمات خودش به معنای بیسوادی است .
  • ali IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    به جای اینکه مترو را تعطیل کنند ، اقدام به افزایش تعداد قطار ها کرده اند یعنی زمان حرکت قطارها را کم کرده اند آیا این هم دستور معاونت وزارت صمت بود ؟؟
  • شاهد IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 0
    اگر بازگشایی مدارس ودانشگاه وادارات منجر به گسرش ویروس وبه خطرافتادن جان فرزندان ودرکل مردم بشه چه کسی پاسخگو هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس