کد خبر 1056653
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
ستار همدانی

ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که باشگاه استقلال دارد، احمد سعادتمند کار سختی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، ستار همدانی درباره تغییر و تحولات اخیر باشگاه استقلال و انتخاب احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: شناخت آنچنانی از سعادتمند ندارم و فقط می‌دانم در مقطعی عضو هیئت باشگاه بود. بیش از این اطلاعی از فعالیت‌های ورزشی او ندارم. با این حال، برای سعادتمند آرزوی بهترین‌ها را دارم.

وی افزود: نگاه ما به استقلال است و دوست داریم این باشگاه بار دیگر جان بگیرد. هر کسی انتخاب می‌شود وظیفه داریم حمایت کنیم، اما گله من از کسانی است که از گذشته تا الان مدیران زیادی برای استقلال انتخاب کرده‌اند. یکی از موارد مهم در مدیریت، انتخاب درست منابع انسانی برای پست‌های مختلف است، به خصوص برای باشگاه استقلال که این همه هوادار دارد. در زمان حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان، این اتفاق برای استقلال نیفتاده و شاهد تغییرات مکرر در هیئت مدیره و پست مدیرعاملی باشگاه استقلال بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل جدید استقلال از کجا آمد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در اندک زمانی که به‌عنوان سرپرست تیم در استقلال حضور داشتم باشگاه با سوءمدیریت مواجه بود. باشگاه ساختار خود را از دست داده بود و هیچ چیزی سر جای خود نبود. نتیجه‌اش آشفتگی باشگاه و اعتراض با یک نام به شرایط بود. هیچ‌کسی شرح وظایف خود را نمی‌دانست و همه در کار یکدیگر دخالت می‌کردند. اگر مدیریت درست و اصولی باشد و اجازه اظهارنظر به هر فردی ندهد، ساختار باشگاه درست خواهد شد. وقتی شرایط باشگاه را دیدم، دلم گرفت که چرا استقلال این شرایط را دارد. مردم چه گناهی کرده‌اند؟ همدانی ادامه داد: هر فردی با عشق و علاقه بیاید و تمرکز داشته باشد می‌تواند موفق باشد، اما در این مدت مدیران زیادی آمدند و رفتند که تمرکز یا عشقی نداشتند. سعادتمند کار سختی در استقلال دارد، اما امیدوارم بتواند نظم و انضباط را به باشگاه استقلال بازگرداند. یکی از آیتم‌های موفقیت برای باشگاه نظم است. مسئله بعدی تأمین منابع مالی است تا بازیکنان و کادر فنی با خیال راحت تمرکزشان روی مسائل فنی باشد. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس