کد خبر 1055657
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
نصب پلاکاراد در ورودی پارک‌های تهران/شهروندان در خانه بمانند

مدیرعامل سازمان بوستانهای شهر تهران گفت: 2269 بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای تهران براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با نصب پلاکاردهایی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

به گزارش مشرق، علی محمد مختاری، مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و با تاکید شهردار تهران تا اطلاع ثانوی تمامی بوستان های شهری و جنگلی تهران تعطیل هستند، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی خانواده ‌ها بوستان های پایتخت از صبح روز  پنجشنبه ٧ فروردین تعطیل اعلام شدند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه پارک های شهر تهران فاقد حصار هستند، اضافه کرد: به همین منظور پلاکاردهایی در اطراف پارک ها با این مضمون که « شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی خانواده ها از پذیرش شما در بوستان‌ها معذوریم؛ لطفا در خانه ها بمانید» نصب شده است. از دیروز بعداز ظهر این پلاکاردها در اطراف تمامی پارک های شهر تهران نصب شده است.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه نگهبان هایی در اطراف پارک ها مستقر شدند تا در این باره توضیحات لازم را به شهروندان ارایه دهند، عنوان کرد: خوشبختانه تا این لحظه بررسی ها نشان می دهد شهروندان همکاری خوبی در این باره داشته اند.

مختاری با بیان اینکه تهران دو هزار و ٢٢۶ بوستان محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای دارد، افزود: با از بین رفتن این بیماری به طور حتم شرایط پذیرش در بوستان های پایتخت به روند عادی باز می گردد. تعطیلی بوستان های پایتخت از طریق رسانه ملی هم به سمع و نظر شهروندان رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    کرونا یک پایش را گذاشته این ور دنیا ، یک پای دیگرش را گذاشته اون ور دنیا و *** ههه
  • JP ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 0
    خیلی دیر اقدام شد..........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس