کد خبر 1055495
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
اینترنت

وزیر ارتباطات در نشستی که امروز با فعالان شبکه‌های اجتماعی داشت، از متوقف شدن اینترنت رایگان خانگی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد آذری جهرمی در دیدار مجازی که ظهر امروز با فعالان شبکه‌های اجتماعی داشت، از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تامین اینترنت در قرنطینه خانگی سخن گفت.

بیشتر بخوانید:

نارضایتی کاربران از افت کیفیت و سرعت اینترنت

هدیه اینترنت به معلمان و نادیده گرفتن دانش آموزان

وزیر ارتباطات در نشست آنلاینی که با فعالان فضای مجازی داشت خبر از ارسال «درخواست تمدید و ارائه اینترنت رایگان» به سازمان ملی مقابله با کرونا داد، که به گفته او، با این درخواست موافقت نشده و اینترنت رایگان خانگی از فردا متوقف می‌شود.

در ادامه این جلسه مجازی، امیر ناظمی معاون وزیر به تشریح کمپین‌های وزارت ارتباطات برای کمک به کسب و کارهای مجازی پرداخت و گفت که از کسب و کارهای گردشگری، دیلیوری، سفارش غذا و فروش بلیت که در بحران کرونا به مشکل اقتصادی خورده‌اند، از طریق اعطای تسهیلات بانکی حمایت می‌شود.

در ادامه این نشست فعالان فضای به بیان دغدغه‌های خود در بحران کرونا پرداختند و پیگیر رفع فیلتر در بحران کرونا شدند.

وی با بیان اینکه در این بحران حتی تعداد زیادی از زندانیان هم آزاد شدند، گفت که اگر تلگرام و توییتر و فیسبوک را زندانیانی در نظر بگیریم، آزادی آن‌ها در بحران کرونا گریزناپذیر است.

همچنین وزیر ارتباطات گفت که فیلترینگ به شبکه اینترنت داخلی فشار آورده و به نظر ما هم مشکل زاست. ما از ابتدا مخالف فیلترینگ تلگرام بوده و در شرایط کرونا هم نظرات درباره رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی را منتقل کرده، اما اختیاری در این زمینه ندارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    3 0
    شاتل که از اول فروردین قطع کرده بود!!
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    1 1
    شیخ سرخه ای: در دولت ما یک ریال گُم نخواهد شد!
  • عباس IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    1 0
    سلام اقا وزیر محترم هنوز صد گیک ما تمام نشد لطفا تمدید کنید..ممنون
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    شاتل پس چرا در این مدت به مشترکین اجحاف نموده است
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    2 1
    کرونا را بهانه کرده اند که آشوب های خیابانی را سازماندهی کنند آنهم با رفع فیلترینگ تلگرام
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    3 0
    این ستاد کرونا علنا میخواد مردم بیان خیابون و توی شهر
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 1
    وی با بیان اینکه در این بحران حتی تعداد زیادی از زندانیان هم آزاد شدند، گفت که اگر تلگرام و توییتر و فیسبوک را زندانیانی در نظر بگیریم، آزادی آن‌ها در بحران کرونا گریزناپذیر است!!!
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    2 0
    وزیر جوان ...... هنوز به فکر رفع فیلتر تلگرامیبچه جون بچه های ما در این فضای کثیف مجازی دارن ذبح میشن اونوقت توی نان به نرخ روز خور دنبال اغراض سیاسی هستی اخه اقای به ظاهر راستگو و خدمتگزار 100 گیگ رایگان اینترنت دادی بعد میگی ده روزه تموم میشه تازه اول اینترنت خودم استفاده شد بعد اومد روی 100 گیگ به جای کمک به مردم در این شرایط به فکر خالی کردن جیب مردم هستید با این اینترنتی که با قیمت گزاف و با کیفیت متوسط به پایین به دست مردم میرسونید......... ستاد ملی کرونا با چه استدلالی با پیشنهاد شما مخالفت کرده شما گفتی و ما هم باور کردیم.یعنی مردم رو چی فرض کردن این روزها به سر خواهد امد و سیاهی و ننگ سیاسی بازی و کار نکردن به پیشانی شما میمونه ............. اگه به اخرت و قیامت باور داری کاری بکن .... مشرق نامردی اگه منعکس نکنی..........
  • مرصاد IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    این یعنی اینکه ؛ خونه نشینی بسه ! بریزین خیابون !!
  • مرصاد IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    وقتی 100 گیگ اینترنت اعلام می کنی ، ولی فرصت رو اونقد محدود می کنی ، که علیرغم سرعت کم شده ! مردم نتونن ؛ حتی یک چهارمش رو استفاده کنن ، این یعنی سرکار گذاشتن مردم !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس