آخرین آمار جهانی کرونا/ رکوردزنی آمریکا با افزایش ۱۳۰۰۰ نفری مبتلایان در یک روز +جدول

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون بیش از ۴۷۱ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با افزایش ۱۳ هزار و ۶۰۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته رکورددار است.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer"، تا این لحظه 471 هزار و 576 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد 21 هزار و 297 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع کل مبتلایان تاکنون تعداد 114 هزار و 694 مبتلا در جهان بهبود یافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید:

کشور چین به‌عنوان مبدأ شیوع این ویروس با 81 هزار و 285 مبتلا در رده نخست جهان قرار دارد؛ بعد از آن کشورهای ایتالیا، آمریکا، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه در این آمار، رکوردزنی آمریکا در افزایش تعداد مبتلایان روزانه است؛ این کشور با افزایش 13 هزار و 605 مبتلا در 24 ساعت گذشته به مجموع 68 هزار و 472 مبتلا رسیده است؛ همچنین تعداد کشته های این کشور به یک هزار و 32 نفر رسیده است.

بعد از کشور آمریکا، اسپانیا بیشترین تعداد افزایش روزانه را داشته است؛ این کشور با افزایش 7 هزار و 457 مبتلا در 24 ساعت گذشته، در مجموع 49 هزار و 515 مبتلا دارد؛ همچنین از لحاظ کشته‌شدگان بعد از ایتالیا در رده دوم قرار دارد؛ 3 هزار و 674 نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا با 7 هزار و 503 کشته، بیشترین آمار قربانیان کرونا را در جهان دارد.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا , کشور چین ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مدیون خمینی و خامنه ای IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    13 14
    چیزی که عوض داره گله نداره! وقتی همه اغماض میکنیم از این همه همجنس بازی و زنا و بی عدالتی نتیجش همین میشه امراض جدید ، بلاهای جدید ، و ...... زیادی تلفات ایران و شروع خوشه ایش بی نهایت مشکوکه و بوی بسیار بدی از خرابکاری مشابه دلار سال 97 میاد!!!!!!! امان از روزی که روحانی بره کنار که 1000 بار از کرونا بدتر میاد سرمون
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      2 0
      اون چیزهایی که گفتی، ایدز میگیرند. کرونا یه چیز دیگه است.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    البته باید توجه داشت جمعیت چین حداقل 10 برابر اکثر کشورهای این جدول هست. به نظر میاد چین، یه کار خاصی کرده که تونسته بیماری را مهار کنه. بقیه کشورها همچنان در حال تلفات هستند.
  • کارشناس IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 1
    استفاده از تینر فوری بصورت استشمام روزی 2 بار برای کاهش اثر کرونا. امتحان شود شاید جواب داد
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    وقتی کرونا فراگیر شده جالبه عمده مبتلایان برای کشورهای توسعه یافته هستند که سیستم پزشکی قوی دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس