کد خبر 1055217
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
والنسیا

شهردار برگامو مدعی شد که احتمالاً دیدار دو تیم آتالانتا و والنسیا در لیگ قهرمانان رقم زنده یک فاجعه عجیب و وحشتناک بوده است.

به گزارش مشرق، استان برگامو در کشور ایتالیا واقع شده و حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد که تا کنون ۶۴۷۱ نفر از ساکنان آن به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین حدود ۵۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند؛ موضوعی که باعث شده این استان در منطقه غرب بیشترین تلفات را بر اثر ویروس کرونا به جا گذاشته باشد.

بیشتر بخوانید:

۶ عضو باشگاه اسپانیایی کرونایی شدند

در همین رابطه شهردار این استان یعنی جورجیو گوری در یک کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد که شرایط اصلا خوب نیست و روز به روز بدتر هم می شود.

جورجیو گوری همچنین صحبت های عجیبی را درباره دیدار دو تیم آتالانتا و والنسیا مطرح کرد. او مدعی شد که تمام افراد حاضر در استادیوم آلوده شده اند؛ اتفاقی که گوری از آن به عنوان یک بمب بیولوژیکی یاد کرد.

گوری در مورد اینکه چرا ویروس کرونا در برگامو تا این حد افزایش یافته توضیح می دهد و می گوید که یکی از مهمترین دلایل این موضوع دیدار بین دو تیم آتالانتا و والنسیا بوده است. مسابقه‌ای که در آن حدود ۴۰ هزار هوادار حضور داشتند. اما به هر حال در آن زمان هیچ کس از وخامت اوضاع اطلاع نداشته است.

شهردار برگامو در ادامه پیرامون وخامت اوضاع می گوید: " بسیاری از سالخوردگان در خانه و در اقامتگاه ها جان خود را از دست داده اند. بسیاری اوقات به دلیل اینکه هیچ جایی در بیمارستان ها وجود ندارد چنین فاجعه ای رخ می دهد."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس