کد خبر 1055178
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
ماسک نمایه

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، راه اندازی خط تولید اقلام بهداشتی در کلانتری ۱۲۸ تهران نو با توجه به شیوع بیماری و نیاز شهروندان به استفاده از اقلام بهداشتی سلامت محور خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ اردشیر نادری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز شهروندان به استفاده از اقلام بهداشتی سلامت محور همچون ماسک و دستکش، کلانتری ۱۲۸ تهران در یک اقدام ابتکارانه و خلاقانه با به کارگیری چند تن از نیروهای خدوم خود اقدام به راه‌اندازی خط تولید ماسک در کلانتری کرد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ تولید ماسک توسط بانوان طلبه

دستان پشت پرده مقابله باکرونا +عکس

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در این خط تولید تا پیش از انجام عملیات‌های نوروزی یک هزار و ۲۰۰ ماسک بهداشتی تولید شده است که این ماسک‌ها در اختیار مراجعه‌کنندگان به کلانتری و پرسنل کلانتری ۱۲۸ و سایر کلانتری‌های سرکلانتری‌های یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به فعالیت مأموران در گشت‌های پیشگیرانه گفت: این روند پس از مأموریت‌های نوروزی ادامه دارد و این خط تولید به کار خودش ادامه خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    جهش در تولید ماسک و الکل مشهوده. اگه الکل هم در همه شرکتهای تبدیل قند و شکر تولید بشه ان هم عالیه و جهش خوبی میشود در صادرات کرد. تا حداقل شش ماه بعد همه کشورها ی جهان به الکل و ماسک نیاز دارند و میشود اقتصاد بدون نفت را با ماسک خانه دوز و الکل از شرکتهای قند و شکر و غذایی تامین کرد.
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      0 0
      برای انجام این کار مدیرانی میخواهیم که فکر تولید و اجابت فرمان اقا باشند . تو کشور چند نفر با این مشخصات داریم؟ که اجازه کار کردن هم بهشون داده بشود. برای عملی شدن این کار مردان و زنانی از جنس مردم میخواهیم که زیر نظر مستقیم اقا و یا نماینده ایشان عمل کنند. اقتصاد یون به درد این کار جهادی نمیخورند و با انها این کار انجام نمیشود.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    افرین این ها حرکت های جهادی و در راستای جهش تولید است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس