کد خبر 1055142
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
سخنگوی دولت: سفر پزشکان بدون مرز به ایران در هماهنگی کامل با دستگاه‌های ذی‌ربط بوده است

علی ربیعی گفت: سفر پزشکان بدون مرز به ایران در هماهنگی کامل با دستگاه‌های ذی‌ربط بوده است.

به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی در مورد کمک‌های انسان‌دوستانه کشورهای خارجی و نهادها از جمله پزشکان بدون مرز در ایران گفت: ضمن احترام به همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی‌ای که تاکنون پیشنهاداتی درخصوص کمک به ایران در مبارزه با کرونا مطرح کردند، اظهار داشت که سیاست ما این است که هر نهادی به هر مقدار که بخواهد کمک کند آن را دریافت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ورود پزشکان بدون مرز با همراهی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است، گفت: به‌رغم اینکه در حال حاضر از نظر تعداد تخت‌های بیمارستانی کمبودی نداریم ضمن ارج نهادن به کمک‌های این پزشکان، تجهیزات اهدایی آنها در منطقه مورد نیاز وزارت بهداشت استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خاصیت پایگاه بسیج از پزشکان بدون مرز بیشتره!

ربیعی افزود: از همه ایرانیان در داخل و خارج از کشور دعوت می‌شود که در امر مبارزه با کرونا مشارکت داشته باشند و در این شرایط با هر گونه امکانات معنوی، فنی، مالی، دانش و غیره خود، نظام سلامت را کمک کنند که این وظیفه دینی، ملی و انسانی همه ما است. 

سخنگوی دولت ضمن تشکر از اقدامات وزارت بهداشت در مبارزه با شیوع کرونا گفت: در این مدت وزارت بهداشت در سامان دادن به نهادهای مدنی داوطلب کمک به مبارزه با کرونا تلاش‌های قابل تقدیری انجام داده است و این امر ادامه خواهد داشت.سازمان هلال احمر نیز مسوولیتی در همین زمینه از سوی ستاد ملی کرونا دریافت کرده است. 

ربیعی همچنین ضمن تشکر از وزیر امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه و وزارتخانه مربوطه در تلاش‌های قابل تقدیری در شکستن تحریم و محکومیت جهانی تحریم‌کنندگان داشته‌اند که آثار آن امروز قابل مشاهده است. خوشبختانه در نتیجه این تلاش‌ها آثار مثبتی از عقب‌نشینی تحریم‌کنندگان ظالمانه مشاهده می‌شود. امروز همزمان با مبارزه با کرونا ما باید با تحریم‌های ظالمانه نیز مبارزه کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    24 0
    تو روز روشن داره دروغ میگه وزارت بهداشت میگه کسی با هماهنگ نکرده!
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    18 0
    خخخخخ حالش خوبه این؟ انگار مسئله ی ما با پزشکان بی مرزه. ما دقیقا مسئله مون همین دستگاه های ذی ربطه. مگه این بی مرزا بنزین ریختن رو مردم ما. مسئله دقیقا خودِ تویی جناب. حالا درگیر این بیماری هستیم. می رسیم خدمتتون. احتمالا بی بی سی و صدای آمریکا امسال یه سری عضو جدید بگیرن!!! :/
  • یزد US ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    20 0
    ای دروغگو .بدبخت بیچاره اینا جاسوسند پزشکان بدون مرز جاسوس ارتش امریکا هستند اگه ببیسوادی و نمی دونی برو کلیپ سحنان استاد حسن عباسی رو گوش کن .شماها همون بی عرضه هایی هستید که اکثرتون تو فتنه 88 دست داشتید .شما کشور را به باد فنا دادید وخدایا مارا از شر فتنه گران مزدور نجات بده و واقعا بیسوادی .وزارت بهداشت میگه ما خبر نداریم تو اخمق میگی ما می دونیم .
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    22 0
    ای خدا کی این دولت کارش تموم بشه ای حسن چی کشیدیم با این ریاست جمهوری هر چقدر رهبری تدبیر داره تو برعکسی بابا حداقل باهم هماهنگ کنید که ضایع نشید
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    10 0
    این بدبخت عقرب زده !!!
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    12 0
    بله آقای ربیعی سفر تمام مقامات با هماهنگی انجام می شود منتها هماهنگی با یک مشت وطن فروش خائن.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    10 0
    پزشكان بدون مرز عوامل دولت پنهان جهانى هستند نه دولتهاى مستقر كه ما ميشناسيم مثلا امريكا انكليس ويا فرانسه واقاى ربيعى هم اين را حتماميداند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس