کد خبر 1055099
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
روحانی نمایه

رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که به هشدارها توجه نکردند توقع حمایت دولت را نداشته باشند گفت: خسارت‌های سیل جبران خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در ویدئو کنفرانس با فدائی استاندار کرمان که با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر کشور و با محوریت بحران سیل در شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان و پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس برگزار شد با تبریک سال نو اظهار داشت: هواشناسی پیش‌بینی وقوع سیل را کرده بود و استان باید آمادگی لازم را می‌داشت.

ببینید:

وی با بیان اینکه جای شکرگذاری دارد که در سیل اخیر تلفات جانی در کرمان نداشتیم افزود: در قوانین باید بیاوریم که فردی که به او هشدارهای لازم داده می‌شود و همکاری نمی‌کند بعدا توقع حمایت دولت را نداشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کسی که تصرف در محدوده قانونی کرده و مسیر رودخانه را مسدود کرده است نباید از دولت توقع حمایت داشته باشد تصریح کرد: از آنجا که سال‌ها در منطقه‌ای سیل نیامده مردم فکر می‌کنند که دیگر سیل نمی‌آید اما باید به مردم هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه سیل‌بند در این مناطق باید احداث شود گفت: خسارت‌های سیل جبران خواهد شد و گزارش کامل این خسارت را ارائه کنند و جای شکر است که جان مردم سلامت است و تلفات نداشته‌ایم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اولویت اول تجهیزات درمانی با کادر درمانی است گفت: در بخش تولید کشور نیز اولویت با تولید کالاهای پزشکی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    به این میگن شکوه و ابهت یک رئیس. پشت میزت بنشینی و دستور صادر بفرمایی!!! و تازه در صدر اخبار صدا و سیما هم باشی! لزومی نداره که مثل رییس شمالی، لباس بپوشی و بری وسط بیماران کرونایی تا از نزدیک با نقاط قوت و ضعف کار آشنا شوی ، یا حداقل تشویقی برای خط مقدمی های ایثار و مرهمی برای دردمندان باشی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس