کریم همتی

سرپرست جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور تشدید می‌شود گفت: باید تردد بین شهرها را بسیار کاهش داد.

به گزارش مشرق، کریم همتی صبح امروز در جلسه بررسی اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان با تبریک سال نو و با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی بر دل‌ها حکومت کرد و نشان داد با مردم بودن انسان را محبوب قلوب می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط کشور کرونایی است و امروز تمام دنیا درگیر این بیماری هستند افزود: تمام کشورهایی که اوضاع خوبی مالی داشته و تحت تاثیر تحریم هم نیستند امروز صدایشان در آمده است.

بیشتر بخوانید:

سرپرست جمعیت هلال احمر کشور گفت: کشور ما حوادث طبیعی زیادی را هم تجربه می‌کند که به یاری خداوند در این بحران‌ها هم موفق خواهیم شد.

وی با عنوان اینکه امروز همه دستگاه‌ها از جمله سپاه، نیروی انتظامی و ارتش پای کار هستند افزود: مردم خوب و نجیبی داریم که واقعا پای کار هستند و اتفاقاتی که در کشورهای دیگر افتاد و مغازهها غارت شد را ما نداشتیم.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای ممانعت از مسافرت در کشور تشدید می‌شود گفت: باید تردد بین شهرها را بسیار کاهش داده و با همکاری مردم این بیماری را کنترل کنیم.

همتی با اشاره به اینکه اگر مردم پای کار باشند و همکاری کنند این بحران را هم پشت سر خواهیم گذاشت تصریح کرد: این بیماری در قرن گذشته بی‌سابقه بوده و تمام کشورهای دنیا را درگیر خودش کرده است.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر در خط مقدم بحران‌هاست و ما در کنار مردم هستیم افزود: کار هلال‌احمر در زمان تشدید تدابیر کرونایی سخت‌تر خواهد شد و مسافران قصد برگشت به شهرهای خود را می‌کنند و باید کاملا از آنها مراقبت کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه در بحث سیل کرمان و به‌ویژه شهرستان رودبار جنوب بیشترین آسیب را دیده است ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر تا پایان امدادرسانی به مردم سیل‌زده پای کار است و همکاری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تمام حساب‌های جمعیت هلال احمر متاسفانه به‌دلیل تحریم‌ها بلوکه است و آمریکای خبیص دست‌بردار نیست افزود: امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    8 0
    باید قبل مسافرت ها این کارامیکردید
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
      0 0
      فک میکردن مردم فهیمی داریم که از عدم قرنطینه انتقاد میکردن نمیدونستن یه عده فقط عادت دارند غر بزنند واز همه ایراد بگیرند ولی پای عمل به وظیفه وتوصیه مکرر بر عدم مسافرت مثل خ...ها بار نبندید سفر جمع میکنند .
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    2 0
    گویا هنوز صبح جمعه نشده که رئیس جمهور مطلع بشه: کرونا همه‌گیر شده، هلال‌احمر ماه‌‌هاست «رئیس» نداره، ...
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      0 0
      چند روزی هست رییس دار شده.
  • بنده خدا IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    واقعا که کاری که شماها تو این دولت با ایران کردید محمود افغان و چنگیزخان نکرد.خدا خودش باهاتون تصفیه کنه به حق امام زمان
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      0 0
      انشاله
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    8 0
    آقایان محترم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این تشدید انشا الله که تشدید باشد. من که میبینم "شِ" آن افتاده" ر "شده است!!!!!!! خواهشا با "ش" اجرا گردد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس