کد خبر 1054923
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
آزادراه تهران - قم

مقام مسئول مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه‌سنگین در عوارضی آزادراه تهران - قم نشان می‌دهد، از تردد پرحجم خودرو در محور کندوان و آزادراه تهران - کرج خبر داد.

به گزارش مشرق، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور، بیان کرد: در حال حاضر اغلب جاده‌ها باز است و ترافیک در آنها به صورت روان جریان دارد، اما مردم حتماً از انجام سفر خودداری کنند. 

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، همه مبادی ورودی و خروجی شهرها، پایانه‌های مسافری، ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها کنترل می‌شود و از تردد مسافران دارای علائم بیماری جلوگیری خواهد شد. 

در این زمینه:

فیلم/ ترافیک در عوارضی آزادراه تهران- قم

عکس/ وضعیت عوارضی تهران قم

* ترافیک سنگین در محور کندوان و آزادراه تهران - کرج

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌در حال حاضر در محور کندوان محدوده بیلقان، آزادراه تهران - کرج محدوده چیتگر و جاده تهران - لواسان حدفاصل قوچک تا زردبند ترافیک سنگین است. 

محرابی‌نیا افزود: در محورهای فیروزکوه محدوده دماوند و گدوک و آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی اول در حال حاضر ترافیک نیمه‌سنگین است. 

وی از ترافیک روان در محورهای هراز منطقه یک آزادراه تهران - شمال در آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد. 

* برف و باران در جاده‌های شش استان

وی اظهار داشت: دوربین‌های نظارت تصویری، بارش برف و باران در جاده‌های استان خراسان رضوی و بارش باران در جاده‌های استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان و خراسان جنوبی نشان می‌دهد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    36 0
    تو را به خدا نظر من را به همه برسانید . من مادر یک پرستارم . اون دلواپسی که از بابت احتمال مبتلا شدن پسرم به این بیماری را دارم باعث شد که تمام اونهایی رو که بدون دلیل ضروری به سفر میروند را نفرین کنم و به آنها بگویم که از آنان نمی گذرم و واگذارشان میکنم به خدا .
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      21 0
      مادر محترم خداوند پسرت را و همه پزشکان و پرستاران و سایر خدمت گزاران عرصه سلامت و تمیزی شهرها را که در این شرایط سخت در حال جهاد هستند برای شما و همه مردم مخلص و دیندار ایران حفظ کند . بعضی از مردم هم هر کاریشان کنید فقط به فکر خود خواهی خود هستند و به نظر نمی رسید 90درصد این سفرها اصلا ضرورتی داشته باشد.خلاصه مدیون آنهائی هستند که برای کمک به پزشکان و پرستاران و جلوگیری از شیوع بیماری در خانه ماندند .روز قیامت می فهمند که حق الناس یعنی چه.
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      15 0
      من تو شهر خودم از تحویل سال تا الان فقط یک ساعت بیرون رفتم چون برام کار پیش اومد بعد دیدم پر شهر شده ماشینهای غریبه که خونه نشینی ما فقط وسیله ای برای خنده اوناست پس چرا جلوشونو نمیگیرین فقط شعار میدین.
    • به IR ۰۰:۰۳ SE ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
      0 0
      مردم فقط نق می زنند و اعتراض می کنند که چرا حکومت به زور ما را آدم نمیکند!
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    شانس بد ما در زمان این دولت بیعرضه و بیفکر این مریضی اومد. خطاب به این عزیزان تو جاده که نود درصدشون فقط برای دلخوشی رفتند مسافرت : بع بع ضمن اینکه بع بع بع اما بع بع بع
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    بدترین مرگ رو براتون ارزو میکنم پست فطرت ها
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    به خدا همسر من یک پرستار هست.دو تا بچه دارم تمام تن و بدنمان از ترس و اضطراب اینکه کرونا بگیریم می لرزه تو را به خدا رعایت بکنید.
  • ناشناس IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    2 0
    چرا کسی جلو اینا رانمیگیره والا به خودشون رحم ندارن فکر پرستار ودکترا باشن گناه دارن خسته شدن والا من وخونوادم همش تو خونه ایم گناه ما چیع اینا میرن سفر درد میگیرن میان بقیه را هم الوده میکنن چرا کسی اینارا جریمه سنگین نمیکنه تا درس عبرتی واسه دیگران شن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس