کد خبر 1054908
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
مبتلایان به کرونا

روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان و سوئیس همچنان ادامه داشته و طی چند ساعت گذشته بیش از هزار نفر به این آمارها افزوده شد.

به گزارش مشرق، همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در کشورهای اروپایی، مسئولان درمانی آلمان و سوئیس نیز از ثبت بیش از هزار مبتلای جدید طی چند ساعت گذشته خبر دادند.

به نوشته وبگاه روزنامه «برلینر مورگن‌پست»، مؤسسه تحقیقاتی «رابرت کخ» امروز (سه‌شنبه) ضمن اعلام موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا، گفت تعداد کل آلمانی‌های مبتلا به این ویروس به ۳۰۱۵۰نفر رسیده است.

بر اساس اطلاعیه جدید این مؤسسه، از صبح تا ظهر امروز (به وقت محلی) نیز ۷ آلمانی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که تعداد کل قربانیان آن را به ۱۳۰ افزایش داد.

از سوئیس نیز خبر می‌رسد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته بیش از ۱۰۰۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا ثبت شده که تعداد کل مبتلایان به این ویروس را به مرز ۱۰ هزار نفر نزدیک کرد.

به نوشته وبگاه «تریبون دو ژنو» اداره فدرال بهداشت عمومی سوئیس امروز با اعلام آمار جدید، گفت که تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۹۱۶۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

همچنین با جان باختن بیش از ۶۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری، تعداد کل قربانیان آن در سوئیس به ۱۲۴ نفر رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ضا IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 6
    نكنه خيال كرديد وضع ايران بهتر از اونهاست ؟! نه پدر جان ! اگه ما هم امكانات آلمان يا سوئيس رو داشتيم و تند و تند از ملت تست كرونا مى گرفتيم معلوم ميشد چند مرده حلاجيم ؟!
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    و تعداد کشته ها 75 نفر !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس