کد خبر 1054720
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴

به گزارش مشرق، حامد شیخ پور فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نوشت:

توفیق آشنایی و رفاقت با سید عبدالله زاویه را ۱۵ سال پیش یافتم و به‌نوعی، نزدیک‌ترین شخص به او بودم و برایش مثل برادر کوچک‌تر و شاگرد؛ چه‌بسیار رازها که از او در سینه‌ام پنهان است و چه فراوان نکته‌ها که از علم و منش و ادب او آموختم.

در تمام این سال‌ها ذره‌ای بدی در وجودش ندیدم... پاک، متعهد، انقلابی، وارسته، خوشفکر، خوش‌قلم، خلاق، خوش‌اخلاق، خنده‌رو، نکته‌سنج، متواضع، مهربان، اهل اندیشه و اهل هنر.

وقت فراغت که می‌یافت دست به قلم می‌برد و یادداشتی زیبا درباره مسائل روز می‌نوشت و با تلفن که صحبت می‌کرد یا طرحی می‌زد و یا نقاشی و کاریکاتور می‌کشید و در همه این زمینه‌ها که لازمه کار یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای است، چیره‌دست بود.

در آخرین روزها به‌رغم مشکلات مالی‌اش، پیام داد که نیت کرده‌ام هزینه خرید ماسک برای خانواده‌های کم‌توان را تا ۵۰۰ هزار تومان متقبل شوم؛ اگر نیازمندی را سراغ دارید معرفی کنید.

سید ما اهل خیرات و مبرّات بود؛ شما هم او را به خیراتی از فاتحه و صلوات میهمان کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    24 0
    در آرامش باشن :)
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    امیدوارم زمان نوشتن مقاله هاش قلمش به خطا نرفته باشه ومدیون یک ملت نشده باشه این زنگ خطریه براهمه دست به قلم ها که دنیا فانیه و زمان حساب هم میرسه طرف صحبتم با کسانی هست که اماردروغ میدن و به خیال خودشون مردم رو خرکردن ووقتی هم دروغش رو منتشر کرد میگه مشکلی نیست مهم حقوقه که دارن میدن گور پدر مردم اونایی که به دروغ یک عده بدبخت بیچاره رو انگ میزنن بترسید آسیاب به نوبت
  • FR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    2 0
    خیلی متاسف شدیم روحش شاد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس