کد خبر 1054661
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
استفانو کوزین

مربی ایتالیایی شهرخوردرو گفت: خوشبختانه در ایران خیلی زود به مقابله با کرونا پرداختند و من چون در هتل زندگی می کردم دیدم که آنجا چقدر خلوت شده است.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت مرکاتو، استفانو کوزین مربی ایتالیایی شهرخودرو درباره حضور در ایران و مقابله با کرونا گفت: در ایتالیا در قرنطینه هستم ولی در ایران خیلی زود به مقابله با کرونا پرداختند.

 

وی افزود: من وقتی در امارات مربیگری می کردم، اغلب با تیم های ایرانی روبرو می شدیم و بازی‌ها را که آنالیز می کردم از تماشاگران زیاد لیگ ایران تعجب می کردم. خوشحالم که فعالیتم را در ایران پیگیری می کنم. ایرانی ها مردمی خونگرم و مهربان هستند و اکنون نیز در شهرخودرو هستم.

کوزین افزود: خوشبختانه در ایران خیلی زود به مقابله با کرونا پرداختند و من چون در هتل زندگی می کردم دیدم که آنجا چقدر خلوت شده است و رستوران ها خالی است. مردم در ایران خیلی رعایت می کنند و مثلا در تیم ما مداوم محصولات بهداشتی بین اعضا توزیع می شد. باید هم همینطور باشد و مردم مسئله حضور در خانه ها را جدی بگیرند.

مربی ایتالیایی شهر خودرو اظهار داشت: لیگ برتر ایران نیز بدون تماشاگر برگزار شد تا اینکه تصمیم گرفتند بازیها لغو شود.

وی ادامه داد: بازیکنان فعلا به صورت انفرادی و زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند.

کوزین گفت: فکر کنم اواخر ماه آوریل دوباره لیگ برتر از سر گرفته شود. من بعد از ایران به ایتالیا رفتم و فعلا در اینجا قرنطینه هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس