کد خبر 1054654
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
میلیچ و بودوروف

شنیده ها حاکی از آن است که میلیچ و بودوروف با ارسال نامه به باشگاه درخصوص آخرین فرصت پرداختی، استقلال را تهدید به فسخ قرارداد کرده‌اند.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از شیوع ویروس کرونا مانند سایر تیمها تعطیل شده و ۲ بازیکن خارجی این تیم یعنی هروویه میلیچ و نیکلای بورودوف راهی کشورهای خود شده‌اند.

قرار بود این ۲ بازیکن قبل از سفر بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند که این اتفاق نیفتاد و طبق خبری که کسب کردیم، این دو بازیکن با ارسال نامه به باشگاه درخصوص آخرین فرصت پرداختی، استقلال را تهدید به فسخ قرارداد کرده‌اند.

 خلیل زاده، رییس هیات مدیره استقلال در مصاحبه ای تلویحا این موضوع را تایید کرده و گفته بود وکلای میلیچ و بودوروف به باشگاه استقلال اخطار و ۱۵ روز مهلت داده‌اند تا طلبشان پرداخت شود و این در حالی است که این تاریخ ۶ فروردین به پایان می‌رسد و اگر تا چهارشنبه پولی برای دو بازیکن خارجی استقلال واریز نشود، می‌توانند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کنند.

 ظاهرا خلیل زاده اعلام کرده به محض پایان تعطیلات نوروز و باز شدن بانکها در تاریخ ۵ فروردین واریزی میلیچ و بودوروف انجام خواهد شد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    1 2
    آقای سلطانی فر خدا خودش برات جبران کنه بنده بعنوان یک استقلالی با هیچ کس و هیچ چیز کار ندارم فقط خوب می فهمم چطور با برنامه ریزی چند ساله داری به استقلال ضربه میزنی. فقط از خدا میخوام برات جبران کنه تا همه ببینن
    • حامد IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      0 0
      آمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس