اقلام پزشکی

در پی همه‌گیری ویروس کرونا، سازمان جهانی بهداشت هفتمین محموله اقلام پزشکی اضطراری را به منظور مقابله با این ویروس، تحویل مقامات ایران داد.

به گزارش مشرق، در پی همه گیری ویروس کرونا، سازمان جهانی بهداشت، هفتمین محموله اقلام پزشکی اضطراری را به منظور مقابله با این ویروس، تحویل مقامات ایران داد. 
 
این محموله که مستقیما از مقر اصلی این سازمان در ژنو (سوئیس) ارسال شده، شامل ۲۴۹۹ بسته ۱۲۰ عددی قرص های لوپیناویر و ریتوناویر مورد نیاز بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور است. 

بیشتر بخوانید:

دومین محموله «پزشکان بدون مرز» از فرانسه راهی تهران شد

چک ماسک‌های اهدایی چین به ایتالیا را در هوا زد +عکس

یک میلیون ماسک بهداشتی از ترکمنستان تحویل ایران شد


 
گفتنی است، کریستوف هاملمن، نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، هفته گذشته در بازدیدی که از انبار هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران که محل نگهداری و توزیع برخی اقلام پزشکی اهدا شده توسط جوامع بین المللی است، گفت: این اقلام دارویی مهم به عنوان حمایت اضطراری در مواجهه با طغیان بیماری کووید ۱۹ به کشور وارد شده است، تا بدین طریق از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیمارستان‌های تابعه این وزارتخانه در سایر استانها که به پذیرش بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته اند و با کمبود این داروهای مهم مواجه هستند، حمایت کنیم.
 
وی افزود: بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی در همه استان‌های کشور، پیش از این درخواست خود را برای تهیه دارو به وزارت بهداشت ارائه داده ‌اند و روند توزیع هم در یک بازه زمانی بسیار کوتاه اجرا خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبا دالله IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    1 0
    سلام از لطفشان ممنونیم اما کشور عزیز ما ایرا کشور فقیری نیست این امریکای جنایت کار است که با تحریم انسانیت را به چالش کشیده این شیطان بزرک است که برایش انسانیت مهم نیست مرک انسانها برایش مهم نیست ای مرک بر امریکا این را بدان ملت شجاع ایران از این بهران عبور خواهد کرد رو سیاهی به زغال خواهد ماند ای مرک بر امریکا
  • ناشناس IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 1
    حالا این محموله واقعا به دست مردم می رسد یا نه ؟ خدا کنه اون مسئول هایی که این محموله ها را تحویل می گیرند خدا را بالای سر خود ببینند و عادل باشند و اینها را به دست مردم بدبخت برسانند . انشا ء ا...
  • نوادر IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    آقا قبول نکنید پس بفرستید چون شاید طوطعه باشه خخخخخخخخخ نمدونم بخندم یا گریه کنم ب افکار و توهمات شماها ک به همه چی و همه کس شک دارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس