رئیسی نمایه

رئیس قوه قضاییه در تماس تلفنی با سعید نمکی از اقدامات وزارت بهداشت در رابطه‌ با بیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، صبح امروز رییس قوه قضاییه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ضمن تبریک سال نو و بعثت پیامبر اکرم (ص) با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته از سوی پزشکان و متخصصان گفت: با توجه به بیماری پیش آمده و سختی‌ها و مشقت‌هایی که متخصصان و پزشکان و مسئولین در این حوزه‌ها متحمل می‌شوند، به نوبه خود از آن‌ها تشکر کرده و برای ایشان از درگاه خداوند آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

رییس قوه قضاییه نظرات متخصصان و کارشناسان متولی حوزه بهداشت و درمان را فصل الخطاب دانست و تاکید کرد: در همه بخش‌های کشور وجامعه از نظرات تخصصی که با توجه به مرجعیت علمی پزشکان و متخصصان در این حوزه اتخاذ می‌شود برای کنترل و ریشه کن کردن این ویروس ناخوانده استفاده کافی و وافی صورت گیرد تا ان شاءالله بتوانیم در اندک زمان ممکن جامعه را از شر این ویروس منحوس رها کنیم.

بیشتر بخوانید:

آیت الله رییسی با اشاره به اقدامات اجرایی و عملیاتی صورت گرفته در طول شیوع ویروس کرونا، به وزیر بهداشت تاکید کرد که در سطح ملی از نظر متخصصان در همه بخش‌ها استفاده شود و توصیه‌ها و تاکیدات آنان مورد توجه قرار گیرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه باید از نظر مسئولین منطقه‌ای و محلی در تصمیمات اتخاذ شده استفاده کرد، گفت: با توجه به اینکه مسئولان منطقه‌ای به الزامات و مقتضیات محلی وقوف کافی دارند، حتما از نظر آن‌ها در اتخاذ تصمیمات استفاده شده و نظرات آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وزیر بهداشت: اقدام جهادی بسیج در غربالگری سی و هشت میلیون شهروند بی نظیر بود

در ادامه تماس تلفنی رییس قوه قضاییه با وزیر بهداشت، دکتر نمکی از کمک‌های نیروی مقاومت بسیج که به غربالگری سی و هشت میلیون شهروند منجر شد، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: اقدام عظیم بسیج مردمی در غربالگری شهروندان در نوع خود بی نظیر بود و بنده بر خود لازم می‌دانم که از اقدام جهادی این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

وزیر بهداشت در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سطح کشور برای کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران درگیر با این ویروس گفت: در دو استان درگیری شدیدی داشتیم و در شیوع ویروس شکل کانونی به خود گرفته بودند؛ اما با اقدامات صورت گرفته از سوی همکاران بنده، خوشبختانه وضعیت مناسب است و با کمبود تخت و اقلام بهداشتی و دارویی مواجه نیستیم.

دکتر نمکی ضمن تایید اظهارات رییس قوه قضاییه در رابطه با مورد توجه قرار دادن نظرات مسئولان منطقه‌ای و محلی، از تدابیر اندیشیده شده مقامات استان‌ها نیز تشکر کرد.

تماس تلفنی رییس قوه قضاییه با رییس ستاد کل نیروهای مسلح و تشکر از اقدامی جهادی غربالگری سی و هشت میلیون شهروند 

آیت الله رییسی در ادامه طی تماس تلفنی با سرلشگر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح از اقدامات ویژه نیروهای مسلح برای کمک به ستاد ملی مقابله با کرونا در کنترل شیوع ویروس کرونا و به ویژه اقدام جهادی غربالگری سی و هشت میلیون نفر از شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

رییس قوه قضاییه همچنین در اختیار قرار دادن امکانات و تسهیلات درمانی و بهداشتی نیروهای مسلح برای مقابله و مدیریت شیوع کرونا و همچنین ایجاد قرارگاه عملیاتی بهداشتی در ستاد کل نیروهای مسلح بدین منظور را ستود.

تماس تلفنی رییس قوه قضاییه با استانداران و روسای کل دادگستری خراسان رضوی و سمنان

آیت الله رییسی در ادامه پیگیری‌های صبح روز چهارم فروردین خود با استانداران و روسای کل دادگستری خراسان رضوی و سمنان تلفنی صحبت کرد و جویای اقدامات صورت گرفته در رابطه با شیوع بیماری کویید ۱۹ گردید و به قدردانی از تدابیر اتخاذ شده، پرداخت.

دلجویی از خانواده‌های تعدادی از همکاران قضایی و اداری که جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند

بخش دیگر برنامه صبح امروز آیت الله رییسی به دلجویی از خانواده‌های تعدادی از همکاران قضایی و اداری قوه قضاییه که جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند، اختصاص داشت.

رییس قوه قضاییه ضمن دلجویی از خانواده‌ها از درگاه خداوند برای آن‌ها صبر و برای درگذشتگان مغفرت الهی را مسئلت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    5 1
    رئیس قوه قضائیه مردم از شما درخواست دارند با روحانیون که از لباس مقدس خود سوء استفاده کرده و وارد بیمارستان ها شده و علنا به انتقال ویروس کرونا اقدام کرده و با تمسخر کردن اصول پزشکی باعث وهن روحانیت و نظام می شوند قاطعانه برخورد کنید/. اعمال اینان مصداق تشویش اذهان عمومی و وهن نظام و روحانیت شده است.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    2 4
    باسلام-حاج آفای عزیزسید بزرگوار-خداوند پشت وپناهتان وایشاالله همیشه سلامت وموفق وسربلند باشید که اینقدر دلسور ملت عزیز ایران هستید..ومرتب پیگیرید آجرتان با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها-
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    5 0
    عجب! یه دستگاه مسخره بذارن رو پیشونی یعنی غربالگری؟ مگه همه مبتلاها تب دارن؟همانگونه که در خبرها آمده هر یک دقیقه یک نفر مبتلا میشه! پس یه جای کارتون می لنگه!خخخخخخخ
  • حمید IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر روحانی ، ریاست محترم جکهوری اسلامی ایران ؛ سیستم آموزشی سنتی مدارس ، کلاً به شیوۀ آموزش مجازی تبدیل شود. یک میلیون معلم بیشترین تبعاتش ؛ هزینه افراطی برای دولت است و در واقع کمتر از یکصدهزار نفر از آنها برای اجرای شیوۀ نوین آموزش مجازی کافی است . البته به ازای هر واحد آموزش و پرورش در شهرها و بخشهای مختلف ؛ وجود تعداد انگشت شماری مدرسه حضوری برای انجام آزمونهای حضوری و ... کفایت میکند.
  • GB ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    2 0
    منظور از غربالگری خوداظهاری است؟ الو ببخشید شما کرونا دارید؟ خیر، ممنون سلامت باشید! به همین راحتی یک نفر غربالگری شد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس