کد خبر 1054514
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کرونا

صحبت‌های "فرشاد توماج" تحلیلگر مقیم سوئد و از کارشناسان سابق بی‌بی‌سی دریاره نوع مواجهه با معضل کرونا در ایران.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    60 14
    داستان اینکه میگن آمریکایی ها بانک ژنوم از DNA ایرانی ها دارن، راسته؟ عوضیای شیطانی
    • علی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      11 0
      شک نکن! البته شیعه خانه امام زمان عج خم میشود میشکند اما فرونمی پاشد .بزرگترین عهد عالم رو به گرده گرفته ایم قوی شدن سهمگین شدن تنها وتنها راه وفای به این عهده.
    • DE ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      20 0
      داستان ارسال بزاق دهان براي درمان سرطان که توسط گلشيفته فراهاني و برخي عناصر خودفروخته تبليغ مي شود يک دروغ بزرگ است داستان بدست آوردن ژن ايراني ها براي انجام ترور بيولوژيک است همان کاري که با ويروس کرونا در چين کردند . باز معضلی بنام سه نیملیتریهای بیسواد کمدان .
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      16 0
      ظاهرا عده ای از این سه لیتری ها از طریق شبکه مجازی درخواست کردند که بزاق دهانشان را برای این بانک توی امریکا و... بفرستند و عده ای از خدا بی خبر که شناسنامه ای ایرانیند این کار را کردند و اینها الان اطلاعات ما را دارند. البته کسانی هم که توی بانک کار می کنند ایرانی های بهایی و یهودی و بچه های این عوامل رژیم فاسد پهلوی هستند که دکترای ژنتیک دارند.
    • مهدی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      15 0
      بله که دارند... اگر یادتان باشد چند سال پیش تبلیغاتی در ماهواره ها پخش شد مبنی بر اینکه بیایید نمونه بزاق دهانتان را برای تحقیقات درمان سرطان به ما بدهید، هیچ کس برایش سوال نشد که قضیه چیست و چرا هزینه پست این نمونه ها به خارج از کشور هم رایگان است!!! آن وقت یک مشت انسان ساده لوح و سروپا گوش به ندای شبکه های ماهواره ای، کمک کردند تا تیمی که معلوم نبود متعلق به کدام کشور هستند، به تمام نقشه ژنتیک ایرانی ها دست پیدا کنند.. جای تعجب نخواهد بود که فردا روزی شاهد گسترش بیماری هایی باشیم که مثلاً رشتی ها و یا ترک ها و یا لرها و یا بلوچ ها و یا کردها و ... را از پا در بیاورد... قدری در خصوص این موضوعات در مقالات و کتب علمی سرچ کنید.. بد نیست ببینید که چرا آقای پوتین چند سالی است که در تمام مسافرت های خود از یک لیوان شخصی استفاده می کنند و حتی سرویس دستشویی قابل حمل خود را با خود به این کشور و آن کشور می برند تا کسی از ادرار ایشان به نقشه ژنوم بدن ایشان دست پیدا نکند... به خدا موضوعات جنگ های بیولوژیکی بسیار جدی و بسیار رایج است... توهم نیست... ساده لوح نباشیم. آش آنقدر شور شده که صدای خود آن طرف آبی ها هم درآمده... نمونه اش همین آقای ساکن اروپا.
    • روزبه IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      12 0
      یادی هم کنیم از حماسه خائنانه سلبریتی هایی که باعث و بانی انتقال ژنوم ایرانیان به خارج از کشور شدن!!!
  • سید عبدالله قریشی بوکانی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    47 12
    اصلی ترین ابزار دشمن برای تخریب کشور ایران و ضربه زدن به ملت و اقتصاد و نظام ایران رسانه است و متاسفانه نوک حمله در رسانه ها اکنون شبکه های مجازی هستند که بشدت در داخل ایران رها شده اند . صرفا فیلتر شدن یک شبکه مانند تلگرام و به معنای مهار کردن آن نیست وقتی ما شاهدیم تمام ارگانها و ادارات دولتی و مدارس و غیره هنوز با فیلترشکن در این فضا حضور دارند و هیچ فرد یا ارگانی متولی برخورد با اینگونه افراد یا سیستم های خاطی نیست به این معناست که ستون پنجمی های دشمن و پیاده نظام دشمن براحتی در بدنه دولت اصلاح طلبان وارد شده اند و کاری را می کنند که در خارج از مرزهای ما و در نشست های صهیونیست های جهانی برنامه ریزی شده است . من در شهرستان بوکان تمام تلاشم را کردم تا شبکه اجتماعی داخلی را جا بیندازم اصلی ترین بخشی که مقاومت می کرد ادارات و ارگانهای رسمی بودند چون نگرانی ندارند که از بابت تخلف ورود به فضای مجازی غربی مورد مواخذه قرار گیرند ... به داد فرهنگ این ملت برسید که زیر پای شبکه های غربی در حال نابودی است
  • پرویز IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    6 0
    خوب بود.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    13 0
    متلاشی شدن ایران خدای نکرده هدفی اعلام شده است کافی است خوشحالی پمئو وسماجت ترامپ راببینید . همیشه خدااین اشرار بی تعقل هستندکه سربازدشمن میشوند . تشکیل محله ور مردمی مبارزه بادزدی وسرقت احتمالی ازاوجب واجبات است مردم ما بخوبی آماده اند کاردرست راانجام دهند اما دولت روحانی سخن سمی میپراکند یکی که امنیت مردم رادرمبارزه باکرونا لحاظ میکندواتفاقا ازمسئولین هم هست روحانی بلافاصله نه را تحویل میدهد !! چگونه خیابانهاومحله های عادی ورهاشده میتوانند امنیت خودرا رهاکنند اتفاقا من ارتش آلمان وحتی آمریکارا راتحسین میکنم مادونعمت والا داریم که هردورا اگر خوب مدیریت نکنیم ازدست میدهیم اول امنیت دوم سلامتی ! کروناسلامتی مارا ومدیریت غلط امنیت حتی ملی ومرزی ماراهدف گرفته است . بی جهت نیست درست روزعیدهواپیمای آمریکایی ردی بجاگذاشته است بیخودنیست همه خدمات جامعه پزشکی وبسیج مبارزه باکرونا و درست کارکردن همه شئون زندگی درکشور را نادرست اعلام میکنند امااینطورهم نیست که نقصی نیست تامین امنیت مردمی که بابی سابقه ترین اپیدمی جهانی درابعادمختلف بایدباهمیاری محله محورهمین الان تامین شود . شکرخدا امنیت ما درسطح اول جهانی است واین شعارنیست کافی است آمریکاواروپارادید وبعد متوجه فرهنگ والای این ملت صبوروبزرگ رادید اما روحانی نمیداند دشمن بایک طرح ازمیش طراحی شده باجنگ رسانه ای درپی متلاشی کردن ملت ایران وایران است . کافی است به دشمنی دشمنان ثابت ایران فارغ ازاینکه دوره صفوی بوده یاساسانی یاقاجاربوده تادوران پرشکوه جمهوری اسلامی است درتاریخ نگاه کرد آنها واقعا ایرانی ویران ونابودشده میخواهند درحالیکه ایران بحمدالهی حتی دربحث کرونا ازآمریکاواروپا دربخش بهداشت ودرمان وجوانب آن بهترعمل کرده است . هرکس دل درگرو سرنوشت این ملت مسلمان وبزرگ وآینده سازجهان بامدد مولای جهان مهدی موعودعج دارد باید با پیشنهاد وانتقاددلسوزانه و برطرف کردن بعضی بی تدبیری بابدتدبیری مواجه وپیشنهاد بهتری بدهد . امیدوارم شورای امنیت ملی درحوزه خارجی وداخلی بادیدی بازتر جنگ باکرونا را به پیش ببرند . الهی درهجوم سخت بلا که تو خواسته ای وامتحان سختی که مارادرآن قرارداده ای به بتوکه راه حلشان هم باتوست پناه میبریم وبه جوانان پاک وکودکان معصوم این سرزمین وقبل ازآن به پنج تن آل کسا ومنجیت روحنا له الفداه قسمت میدهم برماترحم کن یارب
  • کوروش IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    7 0
    مرز بین دشمن و دوست کاملا داره مشخص میشه ،آیا دغدغه شما ایران بود؟! یا تزویری که عکس ایران را بر صورت شیطان بزرگ زده بود؟! [خدایا شکرت که مدتهاست که برگشتم،عزیزان واقعا فشار روی مغزهای ایرانی بسیار زیاده و بیشترین سوءاستفاده از دلهامون میکنند،حزب الهی ها یکم خاموش باشند![چون خودخدا داره] به یه عالمه امثال من بنده حقیر کمک میکنه!گاهی اوقات دعوت به حق اگر به شکل ناجور صورت بگیره همان نقش شیعه انگلیسی رو بازی میکنه!کاری با شیعه ندارم! ایران کشور اقوام و ادیان الهی؛خواهش میکنم اگر واقعا حزب الهی هستید [این روزها اتفاقا سکوت کنید]((( چون پروردگار داره بسیارسریع تزویرشکنی میکند!!!)))]
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    12 25
    نظام در حال کشتن ایرانیان است. حکومت ایرلن عرق عربی دارد نه ایرانی. باید سرنگون شود. #قورباغه
    • علی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
      9 0
      میگن اولین نژادپرست عالم ابلیس بود که خوش رو از آتش دانست وفکر کرد خیلی بهتر وبزرگتره البته خدا هم گفت که جای همچین مفلوک هایی کجاست. و جنابعالی یه کم فکر کن بعد راه همچون مغضوبی رد ادامه بده بیچاره!
    • داود DE ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      0 0
      آقای «علی»، اگه موضوع رو نفهمیدی یا بلد نیستی جواب نده، ضررش کمتره! این آقای «15:56» اعلام نژاد پرستی از طرف خودش نکرده، ادعای نژاد پرستی از طرف نظام کرده!!!
  • محمد IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام . هموطنان عزیز به جای اینکه سفر خود را به تعویق بی اندازند هم خود هم دیگران را تحویل مرگ میدهند که این کار دشمنان را خوشحال میکند . درسته که یه روزی میگیریم این مرگ با اون مرگ خیلی فرق داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس