کیانوش جهانپور

سخنگوی وزارت بهداشت به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی درباره حضور یکی از مدعیان طب اسلامی در بخش بیماران مبتلا به کرونا در یک بیمارستان، واکنش نشان داد و ورود دستگاه قضا به این موضوع را خواستار شد.

به گزارش مشرق، دکتر کیانوش جهانپور در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مطرح مبنی بر توقف شیب صعودی بیماری کرونا در تهران، گفت: صحبت از شیب نزولی بیماری زودهنگام است. ورودی بیمارستان ها و اورژانس ها و آزمایشگاه ها نشان دهنده آن است که روند مقداری کُند شده اما بی تردید تداوم آن منوط به آن است که مردم با اعمال محدودیت در مراودات و پرهیز از سفر، عدم دید و بازدید عید و عدم حضور در تفرجگاه ها و پارکها و مراکز خرید و ... کمک کنند تا این روند ادامه یابد.

بیشتر بخوانید:

وی گفت: در هر حال هر چند شیب ابتلا مقداری کند شده، اما هنوز برای قضاوت در این زمینه زود است و امیدواریم با همراهی مردم، این روند ادامه یابد.

لزوم ورود دستگاه قضا به ماجرای حضور یک مدعی طب اسلامی بر بالین بیماران کرونا

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی منسوب به یکی از مدعیان طب اسلامی و حضور وی در بخش کرونا یکی از بیمارستان ها با وجود ممنوع الملاقات بودن بیماران کرونا، گفت: فردی متخلف منسوب به یکی از جریانات متخلف موسوم به طب اسلامی اقدامی را انجام داده و هنوز اطلاعات مان در این زمینه کامل نیست و نمی دانیم در کدام بیمارستان و کدام استان این اتفاق رخ داده؛ اما ظاهرا بیمارستانی در استان گیلان بوده است. به محض آن که اطلاعات مان در این زمینه کامل شود، هر فردی از بیمارستان که وی را همراهی کرده است، بی تردید با وی برخورد خواهد شد.

جهانپور در این باره افزود: بی تردید حضور این فرد در بیمارستان و بر بالین بیماران، مصداق بارز مداخله در امر درمان است و با توجه به قوانین موجود و مستنداتی که خود فرد منتشر کرده و البته تشویش اذهان عمومی، امیدواریم دادستان منطقه مربوطه و دستگاه قضایی برخورد لازم را داشته باشند. لازم است مدعی العموم به این موضوع ورود کند و برخورد اساسی را با فرد متخلف داشته باشد.

سطح سوم قرنطینه در ایران برای مهار کرونا/ اعمال حکومت نظامی؛ ممکن و مطلوب نیست

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره چرایی عدم اعمال قرنطینه کامل و اعمال محدودیت های بیشتر در رفت و آمد مردم به منظور کنترل سریع تر بیماری، گفت: همه اقداماتی که در هفته های اخیر انجام شده، از جنس قرنطینه بوده که ادامه نیز خواهد داشت. در همین راستا محدودیت هایی اعمال شده که تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و در صورت نیاز و با مصوبه ستاد و تایید رییس جمهور، تمدید خواهد شد.

جهانپور در این باره افزود: سطح سوم قرنطینه اعمال همین محدودیت های داوطلبانه و اعلامی از سوی دستگاه ها و تعطیلی های این چنینی است. احتمالا نظر برخی افراد ایجاد حکومت نظامی و وضع قوانین منع رفت و آمد با قوانین قهری است که این امر در کشور ما ممکن و مطلوب نیست و امکان برقراری آن نخواهد بود. این تجربه در کشورهایی که این مدل را اجراکردند نیز خروجی راهگشا و موثری برای کنترل بیماری نداشت و البته عوارض اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیشتری نسبت به عوارض کرونا به دنبال داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: در هر حال اکنون سطح سوم قرنطینه در کشورمان جاری است و سطح چهارم آن که حکومت نظامی است، در کشور ما ممکن نیست و مطلوب هم نخواهد بود.

آمار بهبودیافتگان کرونا در ایران در مقایسه با دنیا

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره اثرگذاری پروتکل درمانی و دارویی ایران و مقایسه بهبودیافتگان کرونا در ایران و دنیا، گفت: به نظر می رسد در روند بهبودیافتگان و ترخیص شدگان کرونا از بیمارستانهای ایران به نسبت تعداد کل تشخیص داده شده، وضعیت بهتری در مقایسه با سایر کشورها داریم. در مجموع بهبودیافتگان این بیماری به تناسب کل افراد تشخیص داده شده، بالاست. اما در عین حال تعداد افراد فوت شده این بیماری نیز شاید کمی بالا به نظر برسد. در مجموع پروتکل های موجود و همچنین بخش های مراقبت ویژه در بیمارستانها تا کنون پاسخگوی نیاز بیماران بوده و سرویسی که بیماران دریافت کرده اند تا کنون مناسب و چشمگیر بوده است.

جهانپور افزود: البته استمرار این موضوع منوط به رعایت موارد از سوی مردم و عمل به استراتژی در خانه بمانیم طی روزهای آینده است تا طغیان بیماری در استان ها را شاهد نباشیم. قاعدتا افزایش ازدحام در بیمارستان ها، خدمت رسانی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و این موضوع نیز در آمار بهبودیافتگان و مرگ و میر بیماری تاثیر منفی خواهد داشت. امیدوارم با همکاری رسانه ها و مشارکت عمومی بتوانیم مسیر کنترل و مهار بیماری را در کشور فراهم کنیم. شاید تماشای تصاویر برخی بیمارستان ها در برخی کشورهای اروپایی که جزو پیشرفته ترین کشورها هستند، هشداری باشد برای رعایت نکات و توصیه های مرتبط با این بیماری تا به این ترتیب مردم از سفرهای غیرضرور شهری و بین شهری پرهیز کرده و مراقبت سلامت خود و دیگران باشند.

وی همچنین درباره مباحث مطرح درباره پلاسما درمانی در بیماری کرونا، گفت: فعلا همه مواردی که در این زمینه مطرح می شود در حد فرضیه است و میزان اثربخشی آنها مشخص نیست. بسیاری از این موارد از سوی کمیته اخلاق در ایران نیز مجوز گرفته و در حال بررسی و آزمایش است و امیدواریم از میان آنها روشهای موثر و مفیدی مشخص شود.

مرگ ۲۴۴ تن به دلیل مصرف الکل های تقلبی در چند روز اخیر

جهانپور همچنین در ادامه صحبت هایش ضمن هشدارمجدد نسبت به عوارض و تبعات مصرف فرآورده های الکلی به ویژه فرآورده های جعلی و تقلبی در بازار سیاه جهت مصونیت در برابر کرونا و لزوم آگاهی خانواده ها و جوانان در این زمینه، گفت: متاسفانه این اطلاعات غلط به صورت شایع در فضای مجازی انتشار یافته و در همین مدت بیش از ۲هزار و ۱۹۷ مسمومیت ناشی از مصرف فرآورده های الکلی تقلبی در کشور داشته ایم که ۸۴۳ مورد آنها منجر به بستری شده و ۱۲۳ تن از آنها نیز در ICU بستری شده اند. همچنین متاسفانه ۲۴۴ تن نیز صرفا به دلیل مصرف فرآورده های الکلی تقلبی در چند روز اخیر جان خود را از دست داده اند. این موضوع مایه تاسف است و لازم است مردم به اطلاعات غلط و پراکنده در فضای مجازی توجه نکنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • CA ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    مداخله در امر درمان! بايد مشخص بشه كه اين فرد كرونا گرفته يا نه اگه نگرفته بايد شما پزشكان به خاطر علم ناقصتان اعدام بشيد! تا حالا چه غلطي كرده ايد خودتان؟ مشرق منتشر نكني با اينا هم دستي
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      احسنت. این وزارت بهداشت و تشکیلات که کل علمشون صرفاً بر پایه تجربه و آزمون و خطا استوار است چرا در این مورد به سبک و سلوک خودشان پایبند نیستند؟
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      اینا با غرض و کینه نسبت به طب اسلامی حرف می زنند و در پس حرفهایشان ترس از افشای حقایق نهفته است!
    • تمشکال NL ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      برای اینکه شبهات کنار برود چه بهتر همین سایت محترم (مشرق نیوز)هر روزگزارشی از درمان بیماران ویروس کرونا که به عنوان طب اسلامی در برخی بیمارستان های مرجع به خصوص اصفهان تحت درمان قرارمی گیرند و یا گرفته اند مخاطبین را در جریان روند بهبود آنان قرار دهند.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    بی شرفی طب صهیونیستی تمامی نداره از یه طرف میان میگن اثبات کنید که راست میگید از یه طرف تهدید به زندان وبرخورد میکنن.لعنت بر بهداشت جهانی.لعنت بر طب استعماری گر چع مطمئنم مشرق اینو منتشر نمیکنه چون خودش بارها اثبات کرده طرفدار طب استعماریه
  • Aa IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    6 4
    چرا دستگاه قضا به خانه شما که بیمارستان است حمله کرده می گرفتید و یک ویروس کرونا به او تزریق می کردید در یک اتاق زندانی بعد یک عطاری دارو به او میدادید تا خود را درمان کند
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    رئیس یکی از بیمارستانهای خودتون در اصفهان نگفت که اگر کسی بدون ماسک بتواند ... استعفا خواهد داد ؟ حالا می گویید مداخله ؟ چرا همین مورد رو پیگیری علمی نمی کنید ؟ چرا فکر انتظاماتی قضایی اجازه اندیشدیدن از بعد آزمایشی علمی نمی دهد ؟
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    با برخورد متکبرانه و منکرانه به جایی نمی رسید .
  • DE ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    وزارت اطلاعات هم زوم کند. بخش درمان از سوی هیچ فرد و فرقه ای منافقانه در زیر لباس های ظاهر الموجه نیان در بهبود مردم بی نظمی و اغتشاش راه بندازند! اول فرقه شیرازی سازمان یافته با دستور ملکه انگلیس اومدند با استفاده از روش های عوام فریبی مدل انگلیسی به بهانه زیارت مردم ایران رو بیشتر به این ویروس الوده کنند. که این کارشون بدون تعارف جنایت و توطئه کثیف علیه ملت ایران حساب می شه. اون توطئه خاموش شد جالا یک دسته زیر پوشش طب سنتی ممکنه یک دسته جاسوس صهیونیستی و انگلیسی اجیر شده باشند با این بهانه میخوان وارد بیمارستان ها شده و زیرپوشش طب سنتی اول خبرچینی برای صهیونیست و انگلیس بعد ایجاد اختلال در درمان و کشتن بیماران ایرانی هستش. مگه بیمارستان ها نیروی انتظامی ندارند که جلو این افراد غیر قانونی رو بگیرن. به چه اجازه ایی فرد اصلا وارد بخش بیماران کرونایی شده ؟ یا دسته ای از این طب سنتی ها میخوان از این معرکه گل آلودماهی بگیرند. درحالی که این فرد با ورود به بیمارستان کرونایی عامل شیوع کرونا در بیرون بین مردم هم هست. خود این امر کمک در قتل مردم کوچه بازاره که از طرف مردم گناه نابخشودنی هستش. با عنوان طب اسلامی میخواهند کاسبی کنند. اگر راست میگن و قصد سودجویی ندارن لطفا داروهای گیاهی چای های مفیدی که برای مردم در این شرایط کمک نسبی میکنه رو به نذر سلامت بمردم بدن. که صددرصد نخواهند کرد.اگر دارویی دارند که تاثیری داره به وزارت بهداشت اعلام کنند تا آزمایش و صحت اون بوسیله متخصصین پزشکی تائید بشه. اگر مقاومت میکنن و میخوان محیط بیمارستان ها رو ناآرام کنن پس ریگی در کفش دارن. هر عاملی که در درمان مردم اختلال ایجاد کنه یا خائن اگاه هست یا از روی جهالت و تعصب غیر عقلانی عمل ناپسندی انجام میدن. مورد اول برخورد قضائی سخت ، مورد دوم جریمه نقدی و راهنمایی و نصیحت دلسوزانه تا اعمال دشمن پسندانه انجام ندن. تعجب من از اینه این طب سنتی ها با اینهمه ادعاهای عوام فریبانه تا حالا نتونستند یک مورد سرطانی رو درمان کنن وگرنه مثل بمب تو دنیا صدا میکرد و میلیون ها خارجی می ریخت تو ایران. ولی یک مورد موفقیت دیده نمی شه. لازمه یک دادگاه خاص در قوه قضائیه مختص متخلفین درمان کرونا درپوشش هر لباس وردایی راه اندازی بشه.
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    جناب دکتر همانطور که شما موافق دخالت غیر در امر طبابت و پزشکی و بهداشتی نیستید صحبت درباره سطوح قرنطینه و حکومت نظامی را به اهل و متخصصینش واگذار کنید و از ممکن بودن یا نبودن اعمال مقررات سختگیرانه تر صحبتی به میان نیاورید .
  • عبدالله IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    چرا از اینکه طب اسلامی وارد میدان کارزار برای درمان کرونا شود این قدر وحشت کرده ای؟ خدای متعال در قرآن مجید می فرمایند: «فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ» سوره زمر آیات 17و 18 . خب روش درمان این بزرگواران را امتحان کنید اگر جواب داد که بسیار عالی و اگر جواب نداد که هیچ. علت وحشت شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عبدالله IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    چرا اجازه نمی دهید طب سنتی و اسلامی وارد کارزار درمان کرونا شود؟ این ممانعت شما چه معنی دارد؟؟؟ از چه چیزی نگران هستید؟؟؟
    • مجید IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      مراجع تقلید گفتند چیزی به نام طب اسلامی وجود ندارد هم آقای مکارم هم آقای نوری همدانی و هم بسیاری دیگه از اساتید حوزه حالا اینکه یه دسته از جهل و استیصال مردم دنبال نام و نان افتاده اند باید برخورد کرد اگر هم واقعاً مطمئنن باید همون ویروس را به خوردشون داد ، تا برن با بخور عنبرنصارا درمان کنن
    • 2020 IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      خخخ عنبر نصارا! اولاً طب اسلامی داروی امام کاظم سلام الله علیه رو توصیه کرده، شما از خودت نسخه نده. ثانیاً گیریم دونالد ترامپ مصرف این دارو رو توصیه کرده که شما ها هم خوشتون بیاد، چرا به جای وصل کردن بی ربط به که و که بر مبنای آزمون و خطا و تجربه اثر این دارو بررسی نمی شود؟ دکان چه کسی به خطر می افتد؟ سرمایه دارها؟ لائیک ها؟ سکولارها؟ یا ... ؟ ثالثاً رساله ذهبیه امام رضا سلام الله علیه که آستان قدس با عنوان "نامه زرین سلامت" چاپ کرده در مورد سیستم عامل ویندوز که نیست! در مورد طب و درمان بیماری هاست، پس چطور می گویید در اسلام طب نداریم؟؟؟
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    چرا از طب اسلامی میترسید؟خب اگه واقعا ناکارامد هست طبق خواسته آقای تبریزیان که گفتن دوتا بیمار لاعلاج با یک علائم و بیماری در اختیار بذارید.یکی با طب اسلامی درمان بشه و یکی دیگه با داروهای شیمیایی.ببینید نتایج چی میگه.حرف کاملا منطقی هست.چرا شما میترسید؟چیزی که ناکارامد باشه ترس نداره
    • طاهره IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      شمااگه خیلی به این دروغگوها مطمئنی ازاقوام خودت ببرپیشش روشون امتحان کنه اگه درمون شدن یا نشدنشون برات مهم نیست
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      من خودم از داروهای ایشون استفاده کردم.شهریورماه هرسال دچار سرفه میشدم وهمه شربت های شیمیایی از جمله تئوکالجی استفاده کردم و هیچ فرقی نکردم.اما با استفاده سه روز از داروی سرفه و کاشم آقای تبریزیان کاملا درمان شدم.به شما هم توصیه میکنم واسه یکبارهم که شده از داروهای اقای تبریزیان استفاده کنید
    • IT ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      ما که امتحان کردیم و جواب داد. تست کرونا هم لازم نشد
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    با عرض احترام بخاطر تمام تلاش هایی که برای مقابله با کرونا انجام می دید اما به نظرم اینقدر موضع منفی در مقابل طب سنتی منطقی نیست چون من به شخصه تغییر وضعیت عفونت ریه یکی از بستگان نزدیکم که این عفونت بخاطر آنفولانزای شدید بود رو به عینه دیدم اگرچه پروسه درمان در طب سنتی زمانبر هست اما انصافا موثر هست ضمنا طب سنتی می تونه با تصحیح سبک زندگی مردم از بروز بسیاری از بیماری ها خطرناک که بعدا قابل درمان نیستند پیشگیری کنه به طب سنتی میدان بدید تا اونها هم شما رو کمک کنند
  • یوسف US ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    3 301
    طب راوی ما را که روایت از ائمه اطهار علیهم آلاف التحیه والثنا دارد طب صهیونیستی خواندن چه چیزی را نگفتید که حالا عقده گشایی می کنید بخدا صبر ما اندازه ای دارد نتیجه عکس می گیری مشرق. این ره که تو می روی به ترکستان است مشرق
  • یوسف US ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    2 209
    با عرض معزرت نظرم را که چند دقیقه قبل فرستادم پخش نکند چون طب صهیونیستی که منظور یکی از نظرات بود بخوبی متوجه نشدم لذا با عصبانیت نوشتم چون فکر کردم منظورش طب اسلامی است با تشکر یوسف
    • GB ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
      1 252
      نظرت پخش شده...
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    چرا با آنکه کشور آلمان که مبتلایانش از کشور ما بیشتر است تلفات از ما کمتر است؟ چون آنها همان داروی گیاهی که ما آنرا مزخرف و خرافات میدانیم استفاده می کنند ولی ما همان قرصی که حاصل تکنولوژی و... آنهاست استفاده می کنیم!!؟
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    وحشت کسانی که از نصب یک کارت خوان ساده در مثلاً مطبشان خودداری می کنند قابل فهم است. بزرگ این طائفه (ژنرال خودت بمال) بزرگترین دغدغه اش انتخاب بین پورشه یا تویوتا بود، انتظار دارید این کاسبی بزرگ را به راحتی از دست بدهند؟ در طرف دیگر کسانی هستند که اغلب برای ویزیت بیمارشان پولی دریافت نمی کنند و داروهایی هم که تجویز می کنند مواد تشکیل دهنده و نحوه ساخت آن را هم در اختیار بیمار قرار می دهند تا به شکلی که خودش خواست تهیه کند. جناب سخنگو مقابله با این طب در توان شما نیست، چرا که شفایافتگان این مکتب اجازه آن را نخواهند داد. اگر لازم باشد ما هم از شما شکایت خواهیم کرد.
  • بابک زرگر GB ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    6 280
    ای کاش مدرن مودب با شخصیت بودیم ، ای کاش کشور ما مدلی بود که اخوند و کرواتی هر مدل لباسی بدون بی احترامی و درست با هم رفتار میکردیم ولی حیف دوریم بی نهایت و چه کسانی که واقعا سود میبرند ، چرا کینه عقده نفرت تمام نمیشه ، چه بلایی سر خیلی ها امده ، چرا بادیدن یک اخوند در حال کمک در بیمارستان یا خیابان همه با هم کل ایران خوشحال نمیشه ،، این بلا کی سر مردم دراورده که ذهنیت ها انقدر بهم ریخته که خوشحال نمیشویم !!که اگر هر کسی با هر نوع تفکری شکلی کاری میکنه ده زیادی مخالف بوجود میاد !! بدون شک هم سایت شما مشرق نیوز هیچ تلاشی برای پیشرفت رفتار خیلی از خوانندگانش انجام نداده هیچی ...
  • 2020 IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    9 158
    جناب آقای دکتر سعید نمکی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی از دستور شما مبنی بر اجازه ورود طب ایرانی به درمان بیماری ناشی از ویروس منحوس کرونا بسیار سپاسگزاریم. اجرتان با امام کاظم سلام الله علیه
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    15 37
    من نمی دانم چرا اینقدر هجمه به طب اسلامی میشه زبانم لال ائمه ما راجع به همه موضوعات راهنما و امام هستند ولی درباره درمان سکوت کردند!!
  • محمد IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    15 27
    اجازه بدهید آن بنده خدا کارش را بکند شما که هر روز آمار مرگ و میر بدهید داروهای او که ضرری ندارد
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    آقای دکتر میزان مرگ و میر در ایران نسبت به نرم جهانی بالاتر نیست مشکل در تست افراد است که بدلایلی نمیتوانند بیشتر از ۱۳۰۰نفر در روز تست نمایند حال آنکه در واقع مبتلایان بیش از آن هستند که روزانه تستشان مثبت اعلام میشه
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    1 0
    تقاص خون این بندگان خدایی که برای درمان به بیمارستان می روند و می میرند و شما نمی توانید در بیمارستان هایتان درمان کنید رو چه کسی باید پس بدهد؟ تقاص درمان های غلط تون رو چطور؟
  • شیعه IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
    0 0
    چه مشکلی با طب اسلامی دارید خوب بزارین اونها هم به میدان بیان احتمالا اونها از شما بیشتر میفهمن از چی میترسین جان مردم مهمتره وزارت بهداشت میخواد حداقل 40 درصد مردم بگیره تا کرونا ضعیف بشه که اینهم با جان مردم بازی کردنه در واقع وزارت بهداشت هیچ چیزی برای کرونا نداره
  • حسن IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    1 0
    اگر کسی طب غربی شما را مرجع یا تنها مرجع رسیدگی به بیماری نخواسته باشد کجا باید برود آیا همان کسانی که می‌گفتند به زور مردم را به بهشت نمی‌روند نه زور می‌خواهند مردم را از سلامت درمان و سلامت طبیعی دور کنند؟؟؟
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    رمدیر طب اسلامی منطقه شمال بر اثر کرونا مرد خوب خودش را درمان می کرد سنی هم نداشت
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    داداش، آروم بگیر! قرار نیست همه ی مردم ایران این بنده خدا و کاراش رو بشناسند که!
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    لطفا قوه محترم قضاییه به این اموررسیدگی فرمایند وبساط اینهارا جمع کنند جان مردم باید از هر چیزی برایتان عزیز ترباشد
  • من IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    بهتره جواب بدی چرا مبتلا نشد و کرونایی هایی را درمان کرد سه روزه جون مردم بازیچه مسخره بازیای شماس؟
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    2 3
    من و برادرم دو ماه قبل آنفلوآنزای شدید گرفته بودیم داروی امام کاظم علیه السلام استاد تبریزیان را سه شب خوردیم و حالمان بهتر شد هر روز افراد زیادی بر اثر کرونا فوت می کنند چرا اجازه نمی دهید متخصصان طب اسلامی بیماران کرونایی را درمان کنند شاید به خواست خدا حال بیماران بهتر شد از چی می ترسید
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    اینهایی که اومدند منفی میدن به پستهایی که در دفاع از طب اسلامی نوشته شده بنظرم 80درصد همون پزشکهای طب شیمیایی اند یا بالاخره ازکسانی اند که دکان و دستگاهشون به خطر افتاده و با هماهنگی هم هجوم اوردند به سایت مشرق من که چندساله مشرق نیوز را میخونم هیچگاه اینطوری هجوم و منفی یامثبت دادن به نظرات را ندیدم.....الان دوباره پست بنده را هم با هجومشان نوازش میفرمایند
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    3 3
    طب ایرانی اسلامی بی نظیر هستش در کل میشه گفت تمام درمانهای سنتی چه از نوع ایرانی و چینی و غیره بهتر از این داروهای شیمیایی و بشکاف و بدوز هستن
  • ت IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    چرا واقعا چرا خوب اجازه بدین حرف هایشان را ثابت کنند یا برعکس. ایا در این اجازه ندادن رازی نهفته است. اگر نه پس اجازه بدین
  • محمدرضا IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    دولت باید بساط این اراجیف و مزخرفات را جمع کند و تمامی کسانی که در این رابطه طبع اسلامی و علم من درآوردی فعالیت میکنند و ترویج می نمایند را یکجا آن اعدام نمایید وسلام
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    آقای دکتر از چی میترسی که اینقدر وحشت کردی و دست به دامان قوه قضائیه شدی؟
  • مجتبا IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    0 0
    باید بررسی بشه اگر این روحانی کرونا بیمار نشده، پس ادعاهاش درسته ولی اگه بیمار شد پس اون موقع باید باهاش برخورد بشه.
  • بهاره IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    1 0
    در شهر پر خطر ما حتی کادر درمان از داروی امام کاظم استفاده کردند و خدارو شکر الان وضعیت خیلی بهتر،شرم بر شما که به خاطر مافیای دارویی و سود خودتون باعث کشتار ادم های بیگناه میشوید،شرم بر شما باد،حداقلش اینه که با اطبای اسلامی به مناظره بنشینید مرگ بر قاتل
  • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    عیادت یعنی مداخله تجویز دارو به صورت شانسی یعنی کار علمی عمل به توصیه معصوم کار غیر علمی چون سازمان جهانی بهداشت تایید نکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس