کد خبر 1054132
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
واکسن نمایه

مرکز ثبت نام آزمایش‎های بالینی چین، پژوهشگاه پزشکی آکادمی علوم نظامی چین و شرکت فنی بیولوژیک کانسینو، آزمایش واکسن کوید ۱۹ روی داوطلبان انجام دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رادیو بین المللی چین، بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی مرکز ثبت نام آزمایش‎های بالینی چین، پژوهشگاه پزشکی آکادمی علوم نظامی چین و شرکت فنی بیولوژیک کانسینو، آزمایش واکسن کوید ۱۹ روی داوطلبان انجام دادند. هدف از این آزمایش، سنجش امنیت و اثربخشی واکسن است.

بیشتر بخوانید:

تا ۱۰ روز آینده داروی ترکیبی ایرانی کرونا به بازار می‌آید

چن وی رئیس پروژه، عضو آکادمی مهندسی و پژوهشگر پژوهشگاه علوم پزشکی نظامی چین با تشریح اصول علمی واکسن یاد شده گفت: ما پس از آموزش و تقلید رفتار ویروس، با نفوذ به درون آن، ویروس ناقل مورد نیاز را می سازیم. سپس آن را به بدن انسان تزریق می کنیم تا مصونیت انسان شکل گیرد.

داوطلبان مورد آزمایش این واکسن از اهالی وو هان هستند و بین ۱۸ تا ۶۰ سال سن دارند.

پس از انجام معاینه، داوطلبان واجد شرایط انتخاب می‌شوند و پس از تزریق واکسن آزمایشی در مدت ۱۴ روز تحت نظارت قرار می گیرند.

های فنگ یکی از داوطلبان شرکت کننده در تست واکسن گفت از اینکه می تواند با اقدام خود به کشور و جامعه در مبارزه با کرونا کمک کند و نقش ناچیز خود را ایفا کند، هیچ گاه پشیمان نخواهد شد.

اکنون تحقیقات واکسن های ضد کرونا توسط گروه‌های علمی در چین به دستاوردهایی رسیده و آزمایش بالینی اکثر این واکسن‌ها در ماه آوریل انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس