کد خبر 1053893
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
پاکستان باز هم خواستار لغو تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا شد

سه روز بعد از تاکید نخست‌وزیر پاکستان بر لزوم لغو تحریم‌های ایران به منظور کمک به مقابله با ویروس کرونا، «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان بار دیگر خواستار لغو این تحریم‌ها شد.

به گزارش مشرق، در ادامه درخواست‌های بین‌المللی برای برداشته شدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران به منظور کمک به مقابله با ویروس کرونا،  وزیر خارجه پاکستان در این باره اظهارنظر کرد.

بیشتر بخوانید:

تحریم‌ها نمی‌گذارند کمک‌های بشردوستانه به ایران برسند

«شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان در پیامی توئیتری اظهارات اخیر نخست‌وزیر کشورش درباره لزوم لغو تحریم‌های علیه ایران را تکرار کرد.

او در این پیام توئیتری نوشت: «تمان جامعه بین‌المللی در حال جنگیرن با یک همه‌گیری بی‌سابقه (ویروس کرونا) است. ما به عنوان رهبران (جهان) باید در برهه‌ای با این چالش بزرگ و سخت باید از خودمان نهایت شفقت را نشان دهیم. در این زمان پرمخاطره، تحریم‌ها علیه ایران باید برداشته شوند تا با این کار این کشور بتواند از منابعش برای نجات جان گرانبهای انسان‌ها استفاده کند».

این اظهارنظر وزیر خارجه پاکستان سه روز بعد از مصاحبه «عمران خان» نخست‌وزیر این کشور با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس صورت گرفت که در آن او گفته بود، لغو تحریم‌ها علیه ایران به مبارزه با ویروس کرونا کمک می‌کند.

نخست‌وزیر پاکستان افزود: «وقت آن رسیده که جامعه بین‌المللی خواستار پایان یافتن تحریم‌های آمریکا علیه ایران شود. ایران علی‌رغم تحریم‌های فلج کننده اعمال شده توسط دولت ترامپ تلاش کرده با آن مقابله کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس