کد خبر 1053892
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
سقوط سنگ عظیم‌الجثه در سوادکوه / تخریب 8 واحد مسکونی در حادثه ریزش سنگ + فیلم

سخنگوی اورژانس مازندران، گفت: خسارت سقوط سنگ عظیم الجثه در سوادکوه خسارت جانی نداشت در عین حال بخشدار مرکزی از تخریب هشت واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش مشرق، سقوط سنگ عظیم الجثه در روستای پیت سرا سوادکوه باعث تخریب چندین واحد مسکونی شده است.

ذکریا اشکپور در ارتباط با حادثه سقوط سنگ عظیم الجثه در روستای پیت‌سر سوادکوه اظهار کرد: نیروهای اورژانس در حین اعزام به منطقه بودند که اعلام شد هیچ مورد خسارت جانی و جسمی در این حادثه گزارش نشده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای اورژانس در حال برگشت به ایستگاه‌های تعیین شده هستند.

بیشتر بخوانید:

احمدی مدیرکل بحران استانداری مازندران در ارتباط با میزان خسارت‌ها گفت: براساس رصد اولیه چند واحد مسکونی در این منطقه تخریب شده است که برآورد اولیه توسط مسؤولان محلی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: راه مواصلاتی منطقه قطع است و خسارت‌های به زیرساخت‌های منطقه وارد شده است.

در همین ارتباط حسین لاری بخشدار مرکزی سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سوادکوه با اشاره به اینکه ساعت 11 شاهد رانش سنگ در پیت سرا دهستان راستوپی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه بودیم، اظهار کرد: هشت واحد مسکونی کاملا تخریب شده است.

وی اضافه کرد: در این سانحه دو خودرو دچار سانحه شده است،همچنین خطوط ارتباطی تلفن قطع به زیرساخت‌های آب و برق و همچنین جاده خسارت جدی وارد شده است.

بخشدار مرکزی سوادکوه یادآور شد: تلاش برای بازسازی در حال انجام است، احتمال رانش سنگ‌های جدید وجود دارد، خانه‌های که در این سانحه خسارت دیدند را تخلیه می‌کنیم.

وی یادآور شد: 15 واحد مسکونی دیگر هم در حال تخریب است که برنامه ریزی بر اسکان جدید خسارت دیدگان در دستور کار است.

براساس اطلاعات اولیه هشت دستگاه خانه تخریب و دو خودرو هشت منزل مسکونی تخریب شد، تلفن آب و برق قطع است، احتمال رانش سنگ‌های جدید است، خانه تخریب در حال تخلیه هستم علاوه ۱۵ خانه در معرض تخریب است که برای ایجاد مکان ایجاد برنامه‌ریزی می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    22 3
    عاقبت ساختن خانه در مناطق غیرمجاز
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    6 19
    میشه بپرسم دقیقا کی اونجا داشته فیلم برداری میکرده ؟؟؟؟قضیه یکم بو داره قبول دارین ؟؟؟یه لحظه یاد فیلمی که از سقوط هواپیمای بوئینگ گرفته بودن افتادم؟؟؟؟؟
    • DE ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      2 4
      سریاز روی برجک نگهبانی پادگان مجاور روستا که دزدکی موبایل داشته..
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      17 3
      آره داداش قضیه بوداره، از فاصله یک کیلومتری فوت کرده یارو سنگ ها پایین ریخته. معلومه این چند روزه صد گیگ ترافیک رو صب تا شب فیلم میدیدی
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      4 6
      اون فیلم و البته وقایع هواپیمای اکراین که فقط توله سگ های ترامپ نفهمیدن که اومدن جلو دانشگاه و... ولی این واقعه به هرحال زمانی طول میکشه و قابل درک هست ولی اون فیلم معروف احساس میکنم گندی بود که خودشونم اولش نفهمیدن ولی بعد فهمیدن چقدر ضایع است ! یعنی خیلی ضایع بود!!! اون قضیه هواپیما درحال پیگیری از شرایط و انواع حالات مختلف جنگی است،از نفوذ عمله هاشون که واضحه تا عوامل مختلف؛امیدوارم سریع این بندگان خدا سروسامان داده بشوند،خداوند خواست که عمرشون باقی باشه،به قولی میگن عمرشون به دنیا بود (باقی) بوده
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      13 1
      توهم توطئه داره دیوونتون میکنه. قضیه چی بو داره؟انگلیس و اسرائیل و امریکا و تمام دشمنان فرضی نیروهاشونو فرستادن تا این سنگ رو جابه جا کنن لابد.
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    10 1
    ناله طبیعت از هجوم آدمها به حریم آنها، چند روز قبل گیلان، و چند روز قبل تر مازندران؟ علی الظاهر طبیعت نسبت به انسانها خصوصاً مهاجمان غیر قانونی گارد گرفته و قصد پایان مبارزه ندارد و چه بسا تازه خود را گرم نبرد سهمگین می کند! الله اعلم بحقائق الامور....
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    5 4
    هرکی جنگل تخریب میکنه درخت میبره باید ای بلا سرش بیاد.طبعت قانون داره.حقشونه خدا خوب میکنه.الله احسن الخالقین
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    3 1
    یعنی تنها کوه ریزش نکرده بود(به غیر از بهمن) که اونم انجام شد،نمیدونم ولی فک کنم کلکسیون کامل شد.خدابخیربگذرونه.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    15 2
    این از اولین روز سال! خدا به خیر کنه بقیه روزها رو ...
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      2 4
      نه داداش،از سال قبل جامونده بود
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      0 1
      خخخخ
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    1 6
    شاید دارندگان خودرو قراربود به سفر بروند وتصادف کنند اما بخاطر یک کار نیک آنان این گونه نجات یافتند.
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    10 1
    من اهل روستای روبروی این روستا هستم این روستا از قدیم تا حالا همش ریزش سنگ از بالای کوه داره الان که سنگی به اندازه یه خونه حرکت کرد و اومد و این همه خسارت وارد کرد باید یه فکری ساکنان این روستا برای تخلیه کنند
  • احمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    19 1
    کار استکبار جهانیه
    • جداشده از کمپ IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      1 3
      اون موقعی که واقعا کار امپریالیسم باشه که همش ایران ایران کنه ،خفه خون میگیری ولی حالا تمسخر میکنی؟! معلومه از کمپ آلبانی کرم ریزی میکنید،چون توی پیام های بالا گفته شده و[ اصلا بطور کلی یه واقعه بسیار ساده است] ولی امثال شماها از یه پیام ساده هم واسه خالی کردن حرص ها و مرض هاتون نمیگذرید ،همون استکبار جهانی که میگی اگه میدونستی با تو و امثال تو چی کار کرده ،دهن گشادت رو می بستی،دلم برات میسوزه و البته واسه کشورمان که اینجور تک و تنها میون ابلهان و شیاطین قرار گرفته.یاحق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس