کد خبر 1053891
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
فرانسه

«ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد، پاریس در حال رایزنی با دیگر کشورها به منظور خریداری کردن ماسک و تجهیزات پزشکی است.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه فرانسه ضمن تایید رایزنی‌های پاریس با دیگر کشورها برای خریدن ماسک و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا از تلاش برای بازگرداندن ۱۳۰ هزار فرانسوی به کشور خبر داد.

به گزاشر رویترز، «ژان ایو لودریان» اعلام کرد، دولت این کشور در تلاش است بازگرداندن ۱۳۰ هزار نفر از اتباع فرانسوی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها و تعطیلی خطوط هواپیمایی نتوانسته‌اند به کشور برگردند را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید:

او به شبکه رادیویی «فرانس اینفو» گفت: «اصل بنیادین درباره این ۱۳۰۰۰۰ نفر این است که ما خواهان بازگرداندنشان هستیم اما از آنها می‌خواهیم آرامش داشته و صبور باشند».

وزیر خارجه فرانسه از رایزنی‌ها با دیگر کشورها برای خریداری کردن ماسک و دیگر تجهیزات برای پرسنل پزشکی فرانسه خبر داد تا نقایص موجود در این کشور در زمینه مقابله با ویروس کرونا برطرف شود.

طبق گزارش‌ها، فرانسه روز پنجشنبه (دیروز) یک میلیون عدد ماسک از چین دریافت کرده است.

وزیر خارجه فرانسه در این باره گفت: «واقعیت این است که بسیاری از این تجهیزات همانهایی است که ما برایشان (قبلا) فرستاده بودیم».

وی البته تایید کرد که فرانسه در حال رایزنی با چندین کشور از قبیل چین برای خرید ماسک و دیگر تجهیزات است.

پیشتر در خبرها آمده بود که شیوع ویروس کرونا در فرانسه باعث ایجاد بحران در زمینه ماسک و مواد ضد عفونی کننده شده است .

ظرف ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا ۱۰۸ نفر در فرانسه جان باختند و مرگ و میر بر اثر این ویروس در مجموع به ۳۷۲ نفر و میزان مبتلایان به ۱۰۹۹۶ رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    0 0
    آلبانیایی مخ ها نیستن تو این پِیج؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زِر زر چی؟ نمی خواین بزنین؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس