کد خبر 1053838
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
صفر شدن شمار مبتلایان به کرونا در چین برای دومین روز

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا برای دومین روز مستمر در این کشور صفر بود و هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، مقامات بهداشتی چین اعلام کردند برای دومین روز متوالی هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا در این کشور گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید:

کرونا در آمریکا و تبدیل شدنش به «ایتالیای ثانی»

با این وصف در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ فرد که در خارج از چین به این کشور سفر کرده اند آزمایش ابتلای آنها به کرونا مثبت بوده است.

بر اساس این گزارش، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر بر اثر کرونا در چین جان باخته اند و شمار کل فوت شدگان هم به سه هزار و ۲۴۸ تن رسیده است.

کمیسیون ملی چین شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا تا امروز را ۸۰ هزار و ۹۶۷ تن و شمار درمان شدگان را هم ۷۱ هزار و ۱۵۰ نفر اعلام کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    5 0
    خدا رو شکر .
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    2 0
    لعنت به این سیاست کثیفتون
  • پیراسته فر IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    «صفرشدن »آمار مبتلایان جدید چین،جای تأمل دارد،یعنی این ویروس آنقدرطفل حرف گوش کنی است که بعداز ابتلای۸۱۲۱۸ نفر و تلفات ۳۲۸۱ نفر از این کشور-یهویی-کوچ کرد! ومردم هم سرکارزندگی برگشتند،پس دوره کمون چی شد آنوقت ناچارندهرموردابتلای جدیدرا یک توجیهی بکنند،بطورمثال بگویند: «۴۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که همگی از کشورهای خارجی به چین وارد شده‌اند» یا بگویند: اینها مبتلایان«هانتاویروس»هستند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس