کد خبر 1053740
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
آمریکا/کرونا

یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که وزارت امور خارجه آمریکا قصد دارد در راستای پیشگیری از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در این کشور، شهروندان آمریکایی را از سفر به کشورهای خارجی منع کند.

به گزارش مشرق، شبکه خبری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه در کاخ سفید گزارش داد که وزارت امور خارجه آمریکا در حال آماده شدن برای افزایش سطح هشدار تمام سفرهای خارجی به سطح ۴ است تا شهروندان آمریکایی از سفر به کشورهای خارجی منع کند.

شبکه خبری بلومبرگ به نقل از این منابع آگاه که نامشان فاش نشده اعلام کرده است که این تصمیم بی‌سابقه از سوی وزارت امور خارجه آمریکا در راستای کمک به کنترل بحران کرونا در این کشور اتخاذ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت

ترامپ: اوضاع بد است

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا جمعه گذشته به‌منظور پیشگیری از افزایش شیوع کرونا در این کشور اعلام حالت فوق‌العاده کرد. وی همچنین روز گذشته از بسته شدن موقت مرز آمریکا و کانادا به‌موجب توافق اخیر بین مقامات دو کشور خبر داد.

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مراجع رسمی در آمریکا، تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) مبتلا شده و ۱۶۱ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 2
    راهشون نمیدیم یک مشت وحشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس