اسباب کشی

‌فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح ممنوعیت اسباب‌کشی در نوروز ۹۸ بدون مجوز از کلانتری‌ها و همچنین ضرورت توجه به فرهنگ مراقبت همسایگی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ عباس صارمی گفت: در حالی به استقبال بهار پرنشاط می رویم که با توجه به شیوع ویروس کرونا، در شرایط ویژه‌ای هستیم و باید شهروندان عزیز مراقبت از خود و خانواده‌های عزیزشان را با رعایت توصیه‌های بهداشتی و خودداری از سفرها و دید و بازدیدهای نوروزی با دقت و جدیت مدنظر داشته باشند. 

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در ایام نوروزی طرح ممنوعیت اسباب‌کشی بدون مجوز از کلانتری محل در دستور کار پلیس قرار دارد و هرگونه جابه‌جایی و حمل وسایل خانه در این روزها ممنوع بوده و برای انجام این کار باید با کلانتری‌های محل هماهنگی صورت بگیرد.

وی افزود: محدودیت‌های طرح نوروزی اسباب‌کشی و حمل اثاث خانه از روز ۲۸ اسفند ماه تا پایان روز ۱۵ فروردین سال ۹۹ در مشهد اجرا می‌شود. 

صارمی با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون‌مدار با خدمتگزاران خود در پلیس مشهد گفت: توجه به فرهنگ مراقبت همسایگی و احساس مسئولیت در محیط پیرامونی نقش مهمی برای تولید و برقراری نظم و امنیت دارد و انتظار داریم مردم عزیز در صورت مشاهده خودروها و موتورسیکلت‌هایی که توقف مشکوک در اطراف محل زندگی‌شان دارند مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پیگیری لازم به عمل آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 5
    ی پیشنهاد در مورد حرم امام هشتم و خواهر مطهره ایشان؛ رب حرم باز باشه و با نظارت ماموران انتظامی مردم وارد بشند و در حیاط حرم بارعیت فواصل معین یاذزیارتنامه بخونن و یا سلام بدند و بصورت عبوری رد بشند تا حسایتها برطرف بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس