جنگنده

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که پدافند موشکی این کشور بار دیگر اجازه نداده است جنگنده‌های ائتلاف سعودی مأموریت خود در بمباران منطقه صراوح را به سرانجام برساند.

به گزارش مشرق، پدافند موشکی یمن بار دیگر با رصد و رهگیری جنگنده‌های ائتلاف سعودی مانع از جولان این پرنده‌ها در آسمان یمن شدند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز پنجشنبه (۲۹ اسفند) در حساب توییتری خود نوشت که «پدافند موشکی [یمن] به لطف خداوند دقایقی پیش با گروهی از جنگنده‌های متخاصم در آسمان شهرستان "صراوح" در استان "مأرب" درگیر شد و آن‌ها را مجبور کرد که قبل از انجام مأموریت خصمانه خود، آسمان منطقه را ترک کند».

او گفت که پدافند بومی «فاطر یک» با چند موشک به مقابله با پرنده‌های مهاجم ائتلاف سعودی در آسمان مأرب برخواسته است.

ارتش یمن چهارم بهمن ماه از چهار پدافند موشکی جدید خود به نام‌های «ثاقب ۱»، «ثاقب ۲»، «ثاقب ۳» و «فاطر ۱» در جریان «نمایشگاه شهید عبدالعزیز الهمهرم» رونمایی کرد و طی این مدت تواسنه است چند پهپاد و جنگنده سعودی را رهگیری و منهدم کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی خدایی IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    3 0
    ان شالله دفع بهد حداقل پنج شش تا شون را در یک عملیا منهدم بکنند و برادران انصارالله دیگر سامانه های پدافند دفاع هوایی بسازند و ایران هم تمامی نیاز سلاحی لازم را مهیا بکند ان شالله نیاز اساسی پدافندی به بردران مقاومت در عراق و سوریه هم خیلی واجب است
  • محمد IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    شاالله یمنیها پیروزمیشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس