کد خبر 1053649
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
ترامپ

محبوبیت رئیس جهمور آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، نظرسنجی انجام شده توسط موسسه گالوپ نشان می‌دهد در بحبوحه شیوع بیماری کووید- 19، میزان محبوبیت دونالد ترامپ با کاهش 5 درصدی مواجه شده است.

طبق نتیجه این نظرسنجی که این هفته منتشر شد، 44 درصد آمریکایی‌ها اعلام کردند عملکرد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور آمریکا تأیید می‌کنند. این رقم در ماه فوریه 49 درصد بود، زمانی که سنا برای تبرئه او در روند استیضاح آماده می‌شد. محبوبیت 49 درصدی بالاترین میزان محبوبیت دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی اخیر موسسه گالوپ طی روزهای دوم تا سیزدهم ماه مارس انجام شد که طی این دوران بحران کووید- 19 در آمریکا به صورت قابل توجهی تشدید شد و ترامپ در ارتباط با این موضوع سخنرانی و چند روز بعد وضعیت اضطراری ملی در آمریکا اعلام کرد.

موسسه گالوپ اعلام کرد "مشخص نیست این کاهش محبوبیت منعکس کننده فرآیند پس از تبرئه است یا این که یک واکنش به ظهور تهدید ناشی از ویروس کرونا محسوب می‌شود."

نظرسنجی اخیر شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز نشان می‌دهد 54 درصد آمریکایی‌ها شیوه مدیریت دونالد ترامپ و واکنش او به بحران ناشی از ویروس کرونا را تأیید نمی‌کنند. این در حالی که است که فقط 43 درصد از شهروندان آمریکایی مدیریت رئیس جمهور خود را در ارتباط با ویروس کرونا تأیید می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس