سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه در پیامی به سعید نمکی، وزارت بهداشت را پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کرونا دانست.

به گزارش مشرق، در آستانه فرارسیدن سال ۱۳۹۹ و عید نوروز سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آمزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، ضمن تجلیل از مجاهدت و مدیریت وی و آحاد پزشکان و پرستاران کشور برابر ویروس کرونا، عید نوروز را به آنان تبریک گفت و شفای بیماران و توفیق رزمندگان ایثارگر این عرصه را از خداوند مسئلت کرد.  

بیشتر بخوانید:

متن پیام به این شرح است:

برادر عزیزم جناب آقای دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم؛

در اسفندماه سال ۹۸ تاریخ جامعه پزشکی کشور با تفضل الهی، مجاهده و مدیریت جنابعالی و همکارانتان در نقطه عطفی قرار گرفت که پایه‌های منزلت رفیع طبابت و درمان با استقامت مثال زدنی آحاد پزشکان و پرستاران حرمتی مضاعف یافت. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دوره مدیریتی خود با قیام خود در درمان مردم مظلوم و بزرگوارمان در برابر تهاجم ویروس کرونا، مظهر رحمت الهی گردید.

پیشتازی جهانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نبرد ویروس کرونا، عزت ملی کشور را در تراز انتظار حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم عزیز قرار داد.

نبردی که پزشکان و پرستاران بزرگوارمان، رزمنده وار با این ویروس منحوس، ایثارگرانه جنگیدند و با همت وصف ناپذیری از آسایش و امنیت خود مضایقه کردند تا مردم در مضیقه نباشند.

امروز همه ما مفتخریم که جامعه پزشکی، ضمن تحلیل عمیق این پدیده ناشناخته، هم در ارتقای سطح دانش پزشکی می‌کوشند و هم در مقابله با فراگیری این تهدید، پناهگاهی امن در پیشگیری و درمان مردم نجیبمان به ارمغان آورند.

در پایان با عرض تحیت سال جدید از خداوند تبارک و تعالی در ایام نورانی رجبیه، رحمت و شفا را برای مردم و توفیق بیش از پیش را برای آن برادر عزیز که در خط مقدم و دشوار نبرد با طغیان این تهدید قرار دارد مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    41 80
    درود خدا بر مدیران جهادی کشور
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    37 51
    برای ایشان به نمایندگی ازجامعه پزشکی عالیترین نشان خدمت پیشنهاد شود
    • DE ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      2 0
      چرا ، چه کرده ؟؟ تخم دوزرده گذاشته ؟؟؟ وزیر است ، حقوق و امکانات ویژه می گیرد که به وظیفه اش عمل بکند که تا بحال موفق هم نبوده : مرگ و میر کادر درمانی بخاطر کمبود تجهیزات ایمنی ، فقدان تخت و دارو ، آمار بالای مرگ و میرها .. الکی که به کسی نشان نمی دهند !
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    35 67
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    45 49
    اون نشان و مدال را ما مردم در رعایت مسایل و مطالبی و انتظاریست که از ما مردم درخواست شده تا زودتر این مرض نکلش از جامعه رخت بر بنده و آرامش و آسایش و آسودگی را به جامعه پزشکی که یکماه بدون استراحت و دیدار خانواده برای سلامتی عزیزانمان کوشش فراوان میکنند به ارمغان آوریم است . آندسته از مردم که با بهانه های متفاوت راهی سفر شده اند توجه و دقت داشته باشند که چه حق بزرگی بر گردن میگیرند و با عدم رعایت تذکرها امکان شیوع را دامن میزنند و هر کدام از هموطنان بوسیله همین سیر سفرها مبتلا شوند جز حق الناس بحساب میاد و وای بر آنکه موجب فوت دیگران شوند که جبران شدنی نیست چون شما نمیشناسیش و بر فرض بشناسی چگونه قابل جبران است ، جدای از درگیر کردن تمام عوامل که اکنون در حال مبارزه میباشند . لطفا لطفا عاجزانه با تمام و کمال از شما هموطنان درخواست داریم در خانه ها بمانید تا همکاری سایر هموطنانی که مدتهاست در منازل مانده اند بیهوده نشود و مانند و جز فرد یا افرادی که قدم بر مسیرهایی که تازه رنگ آمیزی و یا سیمان ریزی شده میگذارند و با رد پاهای آنان زحمات بهدر میرود نباشیم ، رعایت و توجه به علائم هشدار واجب است .
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    35 58
    اگر سپاه نبود کشور نبود. سلام خدا بر سپاه پاسداران.
  • محمد ص IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    33 61
    با سلام وتقدیر از سرلشگر سلامی برای حسن توجه به قشر درمانی کشور ایشان با صدور این پیام روحیه مضاعف در خدمات رسانی کادر درمانی ایجاد کردند.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    33 62
    سپاهیان و ارتشیان عزیز از شما انتظار داریم لحظه ای دکتر نمکی را از حمایت همجانبه خود محروم نسازید.ایشان بدون شما تنهای تنهاست . امید ما مردم به حمایت بزرگ از ایشان و کادر عززیز درمانی است.
  • پاکدامن IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    34 50
    درود خدا به سردار سلامی و همه سپاهیان جان بر کف.سلام به پزشکان و پرستاران غیور و زحمتکش
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    33 54
    درود خدا بر سرداران سرافراز سپاه و پاسداران عزیز.
  • DE ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    15 44
    درود خدا بر وزیر بهداشت و سپاه عزیز و همه نیروهای جهادی که در گذشت و خدمت جان برکف و شجاعانه مثل کوه ایستاده و پیش میروند.
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    0 2
    بابا شماها دیگه کی هستید؟
  • GB ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    با تشکر از تمام برادران سپاهی و ارتشی که در کنار مردم هستند و از هرگونه خدمت رسانی دریغ نمی کنند. این جا است که ارزش نیزوهای نظامی روشن می شود اگر در کنترل کرونا و طرح های مختلف دولت توفیقی دارد بسبب همین همکاری ها است. این جواب کسانی است که می گفتند نیروی نظامی کشور لازم نیست و بار ها شعارشان این بود اگر آلمان و ایتالیا و .. پیشرفت کردند بدون نیاز به نیروی نظامی بوده است. باید گفت اگر نیروی نظامی قوی داشتند امروز این گونه در برابر بیماری کرونا دست بسته نبودند بر خلاف آن ارتش چین که با قدرت کامل بیمارستان ها و نیروهای کار آمد در اختیار دولت قرار داد و سبب کنترل بیماری شد. امروز است که می توان ارزش یک نیروی نظامی مقدر را فهمید اگر هم ایران موفقیت کسب کند به سبب نیروهای نظامی مقدر و مردمی اش خواهد بود!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس