کد خبر 1053579
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
صیادمنش

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام بازیکن سابق تیم استقلال را در فهرست نسل بعدی ستاره‌های فوتبال قرار داده است.

به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به معرفی گروهی از فوتبالیست‌های بااستعداد و جوان منطقه آسیای مرکزی پرداخته است که پتانسیل تبدیل شدن به ستاره‌های نسل آینده فوتبال این قاره را دارند. اللهیار صیادمنش بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال هم یکی از این بازیکنان است.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه استقلال به بازگشت صیادمنش

AFC درباره مهاجم ایرانی 18 ساله تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه نوشته است: آسیای مرکزی هموازه منطقه‌ای با سوابق پرافتخار فوتبالی بوده است و با حضور چندین بازیکن جوان با استعداد که در سال‌های آتی بیشتر به چشم خواهند آمد، دورنمای آینده این منطقه هم روشن است. اللهیار صیادمنش یکی از هفت بازیکن بااستعداد منطقه آسیای مرکزی است که به نظر می‌رسد حرفه‌ای طولانی و موفق پیش رو داشته باشند. این بازیکن که توانایی بازی در پست‌های مختلف را دارد، جوانترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران است. صیادمنش تنها 17 سال داشت که اولین گل ملی خود را در بازی مقابل سوریه زد، دستاوردی که تنها یک ماه پس از منعقد شدن قرارداد او با تیم فنرباغچه حاصل شد.

در ادامه گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خوانید: این انتقال فرصتی در اختیار بازیکن جوان قرار داد تا در بازی‌های دوستانه تیمش در ماه جولای مقابل تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید به میدان برود. او سپس به تیم استانبول‌اسپور ترکیه قرض داده شد. صیادمنش در رقابت‌های زیر 23 سال آسیا که ماه ژانویه سال گذشته در تایلند برگزار شد، گوشه‌هایی از پتانسیل فوق‌العاده خود را به نمایش گذاشت و اینگونه بود که زمینه بازگشت او به فنرباغچه در نیمه دوم فصل سوپرلیگ ترکیه فراهم شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    بر طبل شادانه بکوب. تمام غصه هام از بین رفت
    • لنگ حقیر IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      0 0
      حسادت یک لنگی!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس