کد خبر 1053517
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
رژیم صهیونیستی از بیم کرونا مرزهایش را به روی خارجی‌ها بست

با اعلام سازمان امور مهاجرت مرز و جمعیت رژیم صهیونیستی، این رژیم از بیم شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا همه مرزهای خود را به روی خارجی‌ها بست.

به گزارش مشرق، به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، مقام‌های رژیم صهیونیستی مرزهای خود را بستند. 

بنا بر گزارش «اسپوتنیک»، سازمان امور مهاجرت مرز و جمعیت رژیم صهیونیستی دستور بسته شدن همه مرزهای این رژیم به روی اتباع خارجی و غیرسابق فلسطین اشغالی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

در این فرمان آمده است: «بعد از دریافت توصیه وزارت بهداشت، تصمیم بر آن شد که از امروز اجازه ورود خارجی‌هایی که شهروندان اسرائیل یا ساکنان دائمی آن نیستند، داده نشود».

پیش از این برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی گمانه‌‎زنی‌هایی درباره ممنوعیت ورود اتباع خارجی به فلسطین اشغالی به خاطر نگرانی درباره افزایش شیوع کرونا مطرح کرده بودند.

طبق این گزارش‌ها، مقام‌های رژیم صهیونیستی همچنین گذرگاه‌های مرزی این رژیم با مصر و اردن را بسته‌اند. 

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» خبر داد، با اعلام وزارت خارجه این رژیم سفارتخانه‌های تل‌آویو در پنج کشور اروپایی آلمان، اسپانیا، یونان، هلند و قبرس بسته شدند.

طبق آخرین گزارش‌ها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی ۴۳۳ نفر است و تاکنون موردی از مرگ مبتلایان به این ویروس در فلسطین اشغالی مخابره نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پ IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    من جای همسایه های شما بودم بجای آب سطل فاظلاب میریختم تو مرزهات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس