کد خبر 1053460
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۵
سرطان

نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است اگر انگلیسی‌ها زندگی سالم‌تری داشته باشند، روزانه از تشخیص ۴۰۰ سرطان کاسته می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است اگر انگلیسی‌ها زندگی سالم‌تری داشته باشند، روزانه از تشخیص ۴۰۰ سرطان کاسته می‌شود.

بنا به گزارش صندوق جهانی تحقیقات سرطان که براساس داده‌های سال ۲۰۱۷ تخمین‌هایی را انجام داده می‌توان از ۴۰ درصد سرطان‌ها به راحتی جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید:

تولید کیت تشخیص ویروس کرونا در جهاددانشگاهی

کارشناسان باور دارند پیروی از سبک زندگی سالم مانند ورزش و دستیابی به وزن متعادل، عدم مصرف الکل و دخانیات می‌تواند در دسته روش‌هایی قرار بگیرد که به میزان قابل توجهی منجر به کاهش آمار بروز سرطان و حتی دیگر بیماری‌ها نظیر دیابت و بیماری‌های قلبی می‌شود.

صندوق جهانی تحقیقات سرطان (WCRF) تخمین زده است در صورت قطع مصرف سیگار و از دست دادن وزن، حدود ۴۰ درصد از موارد سرطان جلوگیری می‌شود؛ هر دو اصلی‌ترین علل بروز سرطان‌ها هستند و به ترتیب ۱۵ درصد و شش درصد تشخیص ابتلا به این بیماری را به وجود می‌آورند.

سوزانا براون، رئیس تفسیر تحقیقات در WCRF  گفت: وقتی کلمه سرطان را می‌شنویم، اغلب اوقات به عنوان موضوعی که اجتناب ناپذیر است درباره آن فکر می‌کنیم، در حالی که اینطور نیست و با پیروی از سبک زندگی سالم به میزان قابل توجهی می‌توان از ابتلا به آن در امان بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس