کد خبر 1053444
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
سپاه پاسداران نمایه

با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس و نواحی تابعه، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی جداگانه طی روزهای اخیر ، ضربات گسترده ای به کاسبان و ساقیان مرگ وارد شد.

به گزارش مشرق، در این عملیات ها بیش از ۵۰ هزار لیتر انواع الکل و مشروبات الکلی کشف و ضبط  گردید و در این رابطه جمعی از تولید و توزیع کنندگان بازداشت شدند .

در روزهای اخیر تلفات ناشی از مصرف مشروبات الکلی سمی (متانول) بیش از پنج برابر آمار تلفات ویروس کرونا در استان فارس بوده که این امر باعث اخلال در ارائه خدمات بهداشتی به بیماران بستری شده به علت ابتلا به ویروس کرونا  در مراکز درمانی شده است.

بیشتر بخوانید:

انهدام کارگاه تولید مشروبات الکلی توسط سپاه

رقابت نفس گیر مسمومیت الکلی با کرونا

سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس با اعلام خطر افرین بودن مصرف این نوع محلول های سمی و کشنده، به هم استانیهای عزیز هشدار می دهد علاوه بر حرمت شرعی و منع قانونی ، مصرف الکل هیچگونه تاثیری در درمان و یا پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا نداشته و باتوجه به اینکه متاسفانه الکل های سمی توسط برخی افراد سودجو تبدیل به مشروبات الکلی در قالب شیشه و قوطی های پلمپ با برندهای خارجی و بعضاً به صورت دست ساز تهیه و توزیع گردیده است، از هرگونه مصرف مشروبات داخلی و خارجی به بهانه بهبود و یا مصون ماندن از ویروس کرونا جدا و اکیدا خودداری نمایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NZ ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    4 1
    دست خدا پشت و پناهتان
  • ابوعلى IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    1 1
    خب معلومه تنها منجى ملت و مملكت سپاهه
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      0 0
      البته واجا و ناجا و بسبج و امام زمان و اهل بیت هم هستن
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    3 1
    فالله خیر حافظا. سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس