علی ربیعی نمایه

علی ربیعی با اشاره به اینکه بدبینانه‌ترین سناریو را درباره کرونا پیش‌بینی کردیم، گفت: بین سه هزار تا ده هزار تجهیزات (تخت) نیروهای مسلح آماده کرده اند که در صورت نیاز به ما کمک می کنند.

به گزارش مشرق، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت در برنامه تیتر امشب شبکه خبر ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید، گفت: من کرونا نگرفتم اما در تمام جلسات کرونا هستم و متوجه شدم بسیاری از افراد گرفته اند اما متوجه نمی شوند. 

وی با اشاره به شرایط سخت در کشور در سال ۹۸ و خسارت ۳۵ هزار میلیاردی سیل ابتدای سال بیان داشت: اولین اقدام لازم در حوزه بهداشت و درمان بود. الان که مشکلات کشور را با کشورهای دیگر مقایسه می کنم مدیریت آقای نمکی و همکارانش خوب عمل کردند و در کنار این موضوع زیرساخت های درمانی را در شش سال گذشته قوی کردیم و تخت های بیمارستانی را نسبت به قبل انقلاب دو برابر کردیم.

بیشتر بخوانید:

نمکی: ۱۲ تا ۱۳ هزار بستری کرونایی خواهیم داشت

وی بیان داشت: آقای نمکی انستیتو پاستور و ۵۲ آزمایشگاه را تجهیز کرده بودند. ما بد بینانه ترین سناریو را پیش بینی کردیم. بین سه هزار تا ده هزار تجهیزات (تخت) نیروهای مسلح آماده کرده اند که در صورت نیاز به ما کمک می کنند. سعی کردیم پرستاران بازنشسته را مجدد بخواهیم. این سنگر را باید نگه داریم. حدود ۵۰ میلیون ماسک داریم وارد می کنیم که احتمالا تا اواخر و اواسط هفته آینده بصورت کامل وارد کشور می شود، واقعا این ماسک ها را به دلیل کمبود گران خریدیم زیرا دنیا با بحران ماسک روبرو بود.

ربیعی اظهار داشت: در ششم اسفند آژیر کرونا در کشور نواخته شد؛ اگر در قم زودتر متوجه شده بودیم شاید تمهیدات بهتری انجام می‌دادیم، ما مدارس، دانشگاه را تعطیل کردیم، مراجع و علما هم بسیار خوب کمک کردند.

وی افزود: امروز در دولت مصوب شد برخی مراکز تجمعی و بازارها تعطیل خواهد شد، اما در اصناف کالاهای اساسی ارائه می شود و حتی برخی خدمات ۲۴ ساعته خواهد بود، در خروجی ها دارد نظارت صورت می گیرد و اگر ببینیم خروجی ها بیشتر می شود امکان دارد تصمیمات دیگری بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    خب ولابد بدترین روش راهم بکار گرفتید ! مذاکره با عزراییل!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس