کد خبر 1053332
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کومان

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در تابستان 2021 می تواند هدایت بارسلونا را برعهده گیرد.

به گزارش مشرق، ابتدای سال جاری میلادی مدیریت باشگاه بارسلونا بعد از عزل ارنستو والورده می‌خواست رونالد کومان، را به عنوان جانشین وی برگزیند.

اما این خواسته تحقق نیفتاد. زیرا کومان به علت قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند حداقل بعد از مسابقات یورو 2020 می توانست بند فسخ قراردادش را فعال کرده و اقدام به ترک لاله های نارنجی کند.

بیشتر بخوانید:

لیگ تمام نشود، جامی به بارسا داده نمی‌شود

اکنون با توجه به وضعیت پیش آمده بحران کرونا و این که مسابقات یورو 2020 به سال 2021 موکول شده، باشگاه بارسلونا نمی‌تواند تا یک سال و نیم دیگر به چنین مربی برسد.

کومان که خود در روزگار جوانی یک بارسلونایی بود و برای آبی و اناری در سال های 1989 تا 1995 بازی کرد، در مصاحبه ای با مارکا عنوان کرد مطابق قراردادش نمی‌تواند در تابستان آینده به تیم کاتالانی ملحق شود.

وی گفت: یکی از بندهای قراردادم مربوط به رفتن به بارسلوناست. بر همین اساس درج شده که بعد از رقابت های جام ملت ها می توانم این کار را انجام دهم. در حالیکه تاریخی مثل سال 2020 قید نشده است.

مربی مطرح هلندی ها می‌گوید باید به مفاد قراردادش پایبند باشد و در صورت نیاز به حضورش در اسپانیا حداقل در تابستان 2021 می‌تواند به تیم باشگاهی انتقال یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس