احتمال ابتلای ۸۱ درصد از مردم انگلیس و آمریکا به کرونا؛ احتمال مرگ ۲.۲ میلیون نفر در آمریکا و ۵۱۰ هزار نفر در انگلیس

برآوردهای یک دانشگاه انگلیسی نشان می‌ دهد در صورتی که دولت آمریکا اقدامی برای مقابله با ویروس کرونا انجام ندهد احتمالا ۲.۲ میلیون نفر از مردم این کشور جان خود را از دست خواهند داد.

به  گزارش مشرق، برآوردهای دانشگاه «امپریال کالج» لندن نشان می دهد در صورتی که دولت آمریکا هیچ اقدامی برای مبارزه با ویروس کرونا انجام ندهد این احتمال وجود دارد که بین ۱.۱ تا ۲.۲ میلیون نفر از مردم این کشور حتی اگر تحت درمیان نیز قرار گیردند جان خود را از دست می‌دهند.

احتمال ابتلای ۸۱ درصد از مردم انگلیس و آمریکا به کرونا/۲.۲ میلیون نفر در آمریکا و ۵۱۰ هزار نفر در انگلیس جان خود را از دست می‌دهند

به گزارش دیلی میل، نتایج تحقیقات انجام شده از سوی این دانشگاه انگلیسی نشان می‌دهد که دور نگه داشتن افراد از یکدیگر و جلوگیری از تماس مبتلایان با ویروس کرونا از دیگر افراد و قرنطینه نزدیکان افراد مبتلا تنها راه ریشه کن کردن این بیماری همه گیر است و این تدابیر باید به مدت ۱۸ ماه ادامه پیدا کند.

محققان امپریال کالج می‌گویند که جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در آمریکا و انگلیس بستگی به این موضوع دارد که مقامات چگونه با آن مقابله کنند.

احتمال ابتلای ۸۱ درصد از مردم انگلیس و آمریکا به کرونا/۲.۲ میلیون نفر در آمریکا و ۵۱۰ هزار نفر در انگلیس جان خود را از دست می‌دهند

نتایج این تحقیق حاکی از آن است در صورتی که هیچگونه اقدامی از سوی دولت‌های انگلیس و آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا انجام نگیرد ۸۱ درصد از جمعیت این کشورها به کرونا مبتلا می‌شوند و ۲.۲ میلیون آمریکایی و ۵۱۰ هزار انگلیسی جان خود را از دست خواهند داد.

با این وجود موسسه «مادر جونز» با انجام برآوردهایی می‌گوید که دور نگه داشتن مردم از یکدیگر می‌تواند آمار مرگ و میر را در آمریکا تا حدود ۲۰۰ هزار نفر کاهش دهد.

محققان امپریال کالج بر این عقیده هستند که تماس‌های اجتماعی باید تا زمان کشف و توزیع گسترده واکسن، به حداقل برسد که مدت ۱۸ ماه به طول می‌انجامد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    8 0
    هر جا که مردمش اسیر دست ندانم کاری های دولتها باشند بدبختی و بیداد اوج میگیرد و متاسفانه تاوان نادانی دولتها را فقط ملتها میدهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس