کد خبر 1053239
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
محسن کاوه

مدیر تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمام کشتی‌گیران در حال انجام تمرینات انفرادی هستند و کسی کرونا نگرفته است.

به گزارش مشرق، محسن کاوه در خصوص وضعیت حسن یزدانی و شروع تمرینات دیگر کشتی‌گیران اظهار داشت: حسن یزدانی تمریناتش را شروع کرده است. البته ما بحث بیماری کرونا را داریم، به همین دلیل همه بچه‌ها به صورت انفرادی در حال انجام تمرینات هستند و مشکلی ندارند.

بیشتر بخوانید:

ابتلای پدر و مربی حسن یزدانی به کرونا

وی در خصوص بیماری پدر حسن یزدانی عنوان کرد: او به بیماری کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است. من با حسن یزدانی صحبت کردم و طی روزهای آینده از مرخص می‌شود. پدر یزدانی در بیمارستان است و برای یزدانی و خانواده‌اش هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

کاوه درخصوص لغو اردوهای تیم ملی به دلیل ویروس کرونا و هماهنگی برای برگزاری این اردوها در شهر کیش گفت: ما در وزارت وررزش صحبت‌هایی کردیم که بتوانیم اردوها را در شرایط ایمن برگزار کنیم. دوستانمان در ورزات ورزش با مسؤولان جزیره کیش صحبت کردند تا اردوها در این جزیره برگزار شود. ما منتظر هستیم تا تاریخ شروع مسابقات تعیین شود تا با برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزار اردوها را انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: کادر فنی با کشتی‌گیران در تماس هستند تا تمرینات انفرادی‌شان را پیگیری کنند. از وضعیت سلامتی آنها اطلاع داریم و خوشبختانه کسی به این ویروس مبتلا نشده است.

مدیر تیم ملی کشتی آزاد در خصوص افراد مبتلا شده به ویروس کرونا در فدراسیون کشتی تأکید کرد: کسی به این ویروس مبتلا نشده است، فقط جعفرزاده مسؤول دفتر رئیس فدراسیون کمی سرماخوردگی داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس