کد خبر 1053002
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
بهاره رهنما

مجری شبکه انگلیسی منوتو عامل تخلیه اطلاعات بازیگران و افراد شاخص بوده و بعدا با هدایت سرویس‌های امنیتی، از این اطلاعات علیه خود این افراد استفاده می‌کردند.

به گزارش مشرق، در پی هک شدن حساب کاربری اینستاگرام سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و تغییر تصویر پروفایل آن به پرچم ایران، بسیاری از کاربران در فضای مجازی به این اتفاق واکنش نشان دادند.

همچنین بر اساس تصاویری که هکر از پیام‌های موجود در اینستاگرام این شخص منتشر کرده است، مجری مذکور با برخی هنرمندان ایرانی ارتباط مجازی داشته و متن گفت‌وگوهای وی فاش شده است.

اینبار مکالمه بهاره رهنما با سالومه را به اشتراک گذاشته است.

یک فعال فضای مجازی با نام رزنانس در کانال تلگرامی خود نوشت: جای تاسف دارد که بازیگران ایرانی، تمام جزئیات زندگی شخصی و مشکلات خود را برای یک مجری سطح چندم و دلقک بهاییان افشا می‌کنند..

- مجری شبکه انگلیسی منوتو عامل تخلیه اطلاعات بازیگران و افراد شاخص بوده و بعدا با هدایت سرویس‌های امنیتی، از این اطلاعات علیه خود این افراد استفاده می‌کردند...

طی روزهای آینده جزییات بیشتری از زوایای این موضوع منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    122 8
    واقعا آدم تاسف می خوره از دیدن وضعیت برخی به اصطلاح هنرمندان ایران که چقدر خود باخته و خودفروخته هستند و مایه ننگ ایران
  • مصطفی IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    55 3
    البقره وَإِذَا لَقُوا الَّذِينَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَى شَيَاطِينِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَكُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ ﴿۱۴﴾ و هنگامي كه افراد با ايمان را ملاقات مي‏كنند مي‏گويند ما ايمان آورده‏ ايم، (ولي هنگامي كه با شياطين خود خلوت مي‏كنند مي‏گويند با شمائيم ما (آنها) را مسخره مي‏كنيم. (۱۴) اللَّهُ يَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ ﴿۱۵﴾ خداوند آنها را استهزاء مي‏كند، و آنها را در طغيانشان نگه مي‏دارد تا سرگردان شوند. (۱۵) أُولَئِكَ الَّذِينَ اشْتَرَوُا الضَّلَالَةَ بِالْهُدَى فَمَا رَبِحَتْ تِجَارَتُهُمْ وَمَا كَانُوا مُهْتَدِينَ ﴿۱۶﴾ آنها كساني هستند كه هدايت را با گمراهي معاوضه كرده‏ اند و (اين) تجارت براي آنها سودي نداده، و هدايت نيافته‏ اند. (۱۶) مَثَلُهُمْ كَمَثَلِ الَّذِي اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَكَهُمْ فِي ظُلُمَاتٍ لَا يُبْصِرُونَ ﴿۱۷﴾ آنها (منافقان) همانند كسي هستند كه آتشي افروخته (تا در بيابان تاريك راه خود را پيدا كند) ولي هنگامي كه آتش اطراف خود را روشن ساخت خداوند (طوفاني مي‏فرستد و) آن را خاموش مي‏كند، و در تاريكي وحشتناكي كه چشم كار نمي‏كند آنها را رها مي‏سازد. (۱۷) صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ ﴿۱۸﴾ آنها كر، گنگ و كورند بنابراين از راه خطا باز نمي‏گردند. (۱۸)
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    42 3
    و همچنان وزارت ارشاد و صدا و سیمای منفعل و بی خاصیت! البته از وزارت ارشاد خیلی انتظار نمیشه داشت ولی صدا و سیما چرا؟!
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 0
      تهمت نزن
  • نواب IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    مشکل ازینجاس یه عده بی سواد تازه به دوران رسیده بر مسند کارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس