کد خبر 1052964
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
عکس/ اجرای طرح تب سنجی در عوارضی اتوبان قم _ تهران

معاون عمرانی استانداری تهران از اجرای طرح غربالگری و تب سنجی مسافران در مبادی ۱۴ گانه ورودی استان تهران از ۲۸ اسفند خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد نقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران گفت: براساس تصمیمات متخذه در ستاد مقابله با کرونا استان مقرر شد در خروجی های ۱۴ گانه استان تهران اکیپ های تب سنجی و غربالگری مستقر شده و از مسافران مشکوک به این بیماری تست بعمل می آورند.

ببینید:

فیلم/ آغاز غربالگری کرونا در خروجی تهران

وی افزود: امروز در اولین وردی مهم استان یعنی تهران قم که مهم ترین محور است تست تب سنجی از مسافران بعمل آمد.

معاون عمرانی استاندار تهران بیان داشت: از فردا غربالگری از مسافران ورودی به استان تهران صورت خواهد گرفت اما راهبرد اصلی ما طرح در خانه ماندن شهروندان است تا مردم به اقناع درونی برسند از مسافرت های غیرضروری اجتناب کنند.

وی بیان داشت: در همین راستا تصمیماتی با محوریت وزارت بهداشت برای بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان و حضور و غیاب مجازی و از طریق ارسال لوکیشن و موقعیت مکانی در حال عملیاتی شدن است

در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک این بیماری از سوی تیم های مستقر در مبادی ورودی با قرنطینه افراد در همان مبدا از ورود مسافران به تهران جلوگیری می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    شهری که با بیش از ۲۰ میلیون جمعیت روزانه مواجه هست شهری که برای گرفتن پلاکش از اقصی نقاط ایران به تهران میان و با برگه تقلبی میرن پلاک میگیرن شهری که روزی ۳۰۰ مورد جدید داره با کنترل در ورودی به نتیجه نمی رسه باید ورود خروج به تهران کاملا محدود بشه دقیقا اشتباهی که در گیلان و مازندران کردید در مورد تهران هم دارید اجرا می کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس