نصرالله پژمانفر نمایه

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد قطعاً با برنامه این کارها را کرده‌اند و مردم ما باید متوجه باشند که این همان جریان پیر استعمار انگلیس است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هتک حرمت شب گذشته برخی به حرم فرزندان حضرت موسی‌بن جعفر علیه السلام گفت: جریانات اجتماعی همیشه برای اینکه وهنی برای حوزۀ دین ایجاد کنند، دست به شیطنت‌هایی می‌زنند، جریاناتی که امروز به‌شکل‌های مختلف دین را در معرض شدیدترین تهاجمات قرار داده‌اند؛ آن هم با رفتارهای بسیار سخیفی که هیچ کدام مستند به سیرۀ اهل‌بیت علیهم السلام نیست چه در شکل عزاداری‌هایشان و چه سلوک رفتاری در زندگی و حتی نوع لباس پوشیدنشان. اساساً هدف اصلی آنان، سوءاستفاده کردن از احساسات جوانان است تا بتوانند رویکرد حمله به دین را در جامعه رونق بدهند و بالا ببرند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: در چند وقت گذشته شاهد اقدام افرادی بودیم که در حرم‌های مطهر درب‌، ضریح مقدس و حتی زمین را با وجود بیان نکات پزشکی لیس می‌زدند و با این کار وهنی برای دین ایجاد کردند. روز گذشته نیز عده‌ای با رویکرد دیگری مبنی بر اشتیاق به زیارت آمدند و نسبت به درهای مطهر حرم حضرت فاطمۀ معصومه سلام الله‌ علیها هتک حرمت کردند، حال چه آتش زدن باشد و چه شکستن و تخریب کردن و یا ضرب‌وشتم عواملی که درصدد حفظ جان مردمند.

حجت‌الاسلام پژمانفر خاطرنشان کرد: این افراد قطعاً با برنامه این کارها را کرده‌اند. مردم شریف ما باید متوجه باشند که این همان جریان پیر استعمار انگلیس است که سرمایه‌هایی را در جهت مدیریت چنین رفتاری به‌کار می‌گیرد، تلاش آنان برای این است که به‌نحوی جلوی گرایش مردم و پایبندی آنان به حوزۀ دین را بگیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی‌های میان آنان خیلی عجیب است؛ مثلاً اتفاقی در زمان 10دقیقه‌ای رخ می‌دهد، به‌سرعت در تمام شبکه‌های ماهواره‌ای منعکس می‌شود و این نشان می‌دهد این اقدامات اتفاقی نیست و هماهنگی‌هایی میان این جریانات وجود دارد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های امنیتی، جوانان فریب‌خوردۀ این جریان را توجیه و پاسخ‌های منطقی و قانع‌کننده به آنان ارائه کنند تا خودشان را بازیچه این جریانات قرار ندهد و اولویت اصلی‌شان برخورد قانونی با سرشاخه‌های این اتفاقات باشد. دشمن در این قضیه از جهل و احساسات مردم سوءاستفاده کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    5 0
    قطعا همینطوره اینها با هم هماهنگ بودن. اگر غیر از این فکر کنین خیلی تعجب داره!!! باید این جریان که شروع کردن به اسم مذهب اصالت و صداقت مذهب رو بخشکانند، را شناسایی و معدوم کرد. اینها سمی ترین دشمن هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس