روحانی

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم در سال ۹۹ مشکلاتی که در سال ۹۸ با آن مواجه شدند را جبران می‌کنند، گفت: ملت ما در این روزها بیش از همیشه باید همدیگر را یاری کنند.

به گزارش مشرق، قطعات ٢ و ٣ آزادراه شهید همت ـ کرج امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

روحانی در آئین افتتاح این آزاد راه بیان داشت:  این پروژه در ابتدای دولت یازدهم ۳ درصد رشد داشته و ۹۷ درصد آن در این دولت ساخته شده است.

وی گفت: این اتوبان اهمیت ویژه دارد. سال‌ها بود که مردم از آزاد راه اتوبان همت عبور می کردند و یک مرتبه با تابلویی به نام پایان اتوبان مواجه می‌شدند و  ناچار بودند به سمت چپ گردش کنند.

بیشتر بخوانید:

روحانی تصریح کرد: قطعات ٢ و ٣ آزادراه شهید همت ـ کرج از پس فردا به روی مردم باز خواهد شد و آن تابلو قرمز پایان اتوبان برداشته  و موجب خوشحالی مردم تهران و کرج می‌شود.

رئیس جمهور گفت: در این ماه های اخیر سه پروژه مهم را افتتاح کردیم که بسیار اهمیت داشت. یکی مترو هشتگرد برای استان تهران و البرز افتتاح شد. دومین پروژه آزاده راه شمال بود که افتتاح شد و بسیار اهمیت داشت.

روحانی اضافه کرد: آزاد راه تهران ـ شمال صنعت جاده سازی و قدرت ایران را در ایجاد تونل و پل به نمایش می گذارد. آن ۳۲ کیلومتری که جای آن ۹۰ کیلومتر را گرفته است سراسر پل یا تونل است و این قدرت مهندسین ایران را نشان می دهد که بسیار حایز اهمیت است. سومین پروژه هم در آستانه سال جدید افتتاح شد قطعه ۲ و ۳ آزاده راه شهید همت ـ کرج بود به بهره برداری رسید.

سه سال است که ما هرسال به آقای نوبخت می‌گوییم که آیا این اتوبان افتتاح می‌شود؟

وی گفت: تقریبا سه سال است که ما هرسال به آقای نوبخت می‌گوییم که آیا این اتوبان افتتاح می شود؟ و ایشان هم همیشه به ما قول می دهد که تلاش می کنیم تا عید افتتاح شود خدا را شکر با کمی تاخیر به افتتاح رسیدیم. 

روحانی بیان داشت: سال ۹۹ مردم از این جاده استفاده می کنند.  این کار انجام خواهد گرفت. بقیه طرح ها و پروژه های دیگر هم در سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.  ۱۰ هزار میلیاردتومان برای این آزادراه‌ها اعتبار هزینه شده است که ارزش فعلی این آزاد راه ها ۲۵ هزار میلیارد تومان است. بنابراین سرمایه خوبی برای مردم است.

این روزهای سخت خواهد گذشت 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه این روزهای سخت خواهد گذشت و شفا دست خداوند است،‌ اظهار داشت: توجهمان باید به خداوند باشد و امسال جسم مان از اماکن متبرکه فاصله دارد اما روحمان از همیشه به آنان نزدیک تر است. با کمک مردم و همت پزشکان از این روزهای سخت عبور می‌کنیم. شفا دست خدا است، آینده و عظمت کشور دست خدا است و توجه ما باید کاملا به خداوند باشد.  

وی در ادامه گفت: من به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و بهداشتی که شبانه روز مشغول هستند و تلاش می‌کنند و جان بسیاری از مردم را نجات دادند و الان هم در حال درمان بیماران بستری در بیمارستان‌ها هستند، خداقوت می‌گوییم و در برابر آنها تعظیم می‌کنیم و برای همه مریض‌ها آرزوی سلامت و شفا می‌کنیم.

اگر اتوبانی را از کنار پادگان رد می‌کنیم آن نهاد نظامی باید پول آن را بدهد

روحانی اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها باعث ده برابر شدن قیمت زمین‌های اطراف آن می شود، پول این اتوبان را این زمین‌ها می‌تواند تامین کند. این زمین یا برای دولت است یا برای یک نهاد عمومی است یا برای نیروهای مسلح است یا برای بخش خصوصی است. اگر پادگانی است و اتوبان را از کنار آن رد می‌کنیم آن نهاد نظامی باید پول آن را بدهد یعنی زمین‌های آن ده برابر ارزش پیدا کرده است. اگر اینها پولهایشان را پرداخت کنند پول بسیاری از آزادراه‌ها از همین راه تامین می‌شود.

قطعه ۲ این آزادراه از گرمدره تا شهرک جهان نما به طول ۵/۱ کیلومتر و قطعه ۳ از شهرک جهان نما تا جاده چالوس به طول ۴/۵ کیلومتر است.با بهره‌برداری از این قطعات ۳۵ درصد از بار ترافیکی جاده‌های مواصلاتی استان تهران و البرز به این آزادراه منتقل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    1 2
    می بینی اقای روحانی وقتی حرف می زنی مجبورند نظرات مردم را ببندند یا سانسور کنند
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
      2 17
      جناب محبوبترین رییس جمهور دنیا!آخه شما دایم تو کیش تشریف دارین!
  • DE ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    6 57
    امسال جسم‌مان از اماکن متبرکه فاصله دارد ولی از راه دور و از داخل ماشین و یا از پنجره هم میشه زیارت کرد ولی نمیشه آمار گرفت.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    6 27
    کاش همانطور که جسم ما از مراکز دینی مان جدا است روح تو هم از جسمت جدا میشد .
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    3 20
    هرچی راجع بهت بنویسم جهان نقطه چین می کنه
  • وحید IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    2 0
    از لحاظ اصول و قواعد حقوقی به هیچ وجه نمی توان از شخص حقیقی یا حقوقی که ملک وی بدلیل احداث شارع ارزشمند تر شده چیزی مطالبه کرد .... این که رشته تحصیلی رئیس هست ...
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
      2 13
      اگه با درس خواندن مدرك گرفته بود ، بله و اگر با .... خوب دليلى نداره بلد باشه! من هم اين را بلد نبودم!
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    6 13
    تورو وجسمت کلا از حضرات معصومین علیهم السلام فاصله دارد.!!! والا این وضع کشور نبود.
  • محمد IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    2 14
    تو که هرسال عید می رفتی کیش
  • DE ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    1 3
    من وتو با همیم اما دلامون خیلی دوره - بهم میگن بیا کار بخدا خیلی زورِ
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    4 9
    گرچه جسممان امسال کیش نیست اما روحمان کیش است. شاید هم مات!
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    2 13
    «امسال جسم مان از اماکن متبرکه فاصله دارد اما روحمان از همیشه به آنان نزدیک تر است.» کیش به مشهد نزدیک‌تره یا مشهد؟!
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    12 0
    اژ یه طرف می گن خونه بمونید از طف دیگه اتوبان را افتتاج می کنند حالا می ذاشتی دیرتر
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    1 0
    چه باحال، میگه این نیز بگذرد. بابا کمی به خودت تکونی بده کار کن حقوقت حلال بشه!
  • محسن IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 2
    درود بر رئیس جمهور خدمت گذار و محلوب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس