کد خبر 1052708
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
مهدی قائدی

مهاجم استقلال در مورد شرایطش در این تیم و درخشش در لیگ نوزدهم صحبت کرد.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی، مهاجم استقلال میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در گفتگو با محمدحسین میثاقی نکات جالبی مطرح کرد که درزیر می‌خوانید:

قائدی درست است یا قایدی؟

من مهدی قایدی هستم و برای همین استوری هم گذاشتم تا تیک آبی بگیرم. من خودم اینقدر گفتند قائدی عادت کردم اما قایدی هستم. من انگلیسی را از سال دوم حضورم در استقلال دنبال می کردم اما اکنون در این فصل فرصت خوبی پیدا کردم تا بهتر کار کنم. یادگیری زبان لازمه کارم هم هست. هم سفر زیادی می رویم و هم مربیان خارجی می کنیم. امیدوارم در این روزهای تعطیلی فرصت بیشتری برای یادگیری به دست بیاورم.

کمربند مشکی تکواندو پیش از فوتبال

من قبل از فوتبال تکواندو می رفتم. حتی تا کمربند مشکی تکواندو را در 13 سالگی گرفتم. در یک مسابقه در انتخابی تیم ملی من وزن یک بودم و یک نفر دیگر هم نوروزی بود. در انتخابی با هم بازی کردیم و در فینال با یکدیگر داشتیم. اینقدر استرس داشتم و او هم دست و پای بلندی داشت و هر طور دلش می‌خواست مرا می‌زد. من هم ترسیده بودم و همان اول بازی یکی تو سرم زد و سه امتیاز جلو افتاد. بعد راند اول سه هیچ جلو تمام شد. در راند دوم مربی گفت نزدیک شو و من سه امتیاز با مشت زدن از او گرفتم. انگیزه ام بالا رفت و در راند سوم هم سه – سه تمام شد و در راند چهارم که امتیاز طلایی است خیلی به او ضربه زدم و حتی یک ضربه هم زدم که هوگوی او چرخید اما امتیاز نمی‌دادند. او بازیکن تیم ملی هم بود. در راند پنجم هم با تساوی کارمان تمام شد و باید با رای گیری نتیجه را مشخص می کردند که رای را به او دادند. بابای من آمد و گفت دیگر نمی خواهد بازی کنی. بعد از 3-2 ماه رفتم تیم ایرانجوان و پدرم با دعوا گفت اصلا حق نداری به سمت تکواندو. اگر آن بازی را برده بودم شاید سرنوشتم فرق می کرد و تکواندو کار می‌شدم. دوست داشتم تکواندو را واقعا اما اینطور شد دیگر.

بیشتر بخوانید:

مطهری: هر مهاجمی جای من بود این گل‌ها را می‌زد

تغییر پست و شروع درخشیدن

خودم هم فکر نمی کردم تغییر پست انقدر شرایطم را عوض کند و جا دارد از استراماچونی تشکر کنم. پستم را کاملا تغییر داد. آن زمان که پستم را تغییر داد به دستیارانش یا به بازیکنان می گفتم که من این پست را نمی‌توانم. گذشت و گذشت و با صحبت کردن و تمرینات اختصاصی برای خودم هم این پست جالب شد. دیدم چقدر به دروازه نزدیک هستم و فضای بیشتری دارم. بعد از اینکه آقا فرهاد آمد با توجه اینکه پست او هم همین بود خیلی چیزها به من گفت و کمکم کرد. امیدوارم در بازی های آتی بتوانم چیزهایی که یاد گرفتم بیشتر و بهتر کار کنم. آقای استراماچونی به من خیلی انگیزه می داد. با من زیاد صحبت نمی کرد اما با کار کردن و تمرین دادن مشخص بود. در این فصل خیلی با بازیکنان همدل شده بودیم و نه کسی دعوا می کرد و نه بحثی بود. نمی دانم چرا آقای استراماچونی از ما جدا شدند اما آقافرهاد هم که آمدند توانستیم نتایج خوبی بگیریم و از مرحله پلی آف صعود کردیم. من در 13-14 سالگی مهاجم بازی می کردم ولی بیشتر وینگر بازی می کردم اما وقتی گل میزنی واقعا حال می‌دهد! من قول داده بودم در این فصل 10 گل می زنم. الان 11 تا گل زدم اما هنوز در لیگ 10 گل نشده. پاس گل هم واقعا سخت است. من از پاس دادن خیلی لذت میبرم مثل دربی؛ انگار که خودم گل زدم.

چیزی نمانده بود پرسپولیسی شوم

از قبل پیشنهادات زیادی داشتم و استقلال آخرین پیشنهاد بودم. اولین سایپا بود که آقای دایی حضور داشتند. دومین پیشنهاد هم از پرسپولیس بود که البته دوست ندارم اسم این شخص را بیاورم اما گفت که بیا اینجا شرایط خوب است و می توانیم کمک کنیم و هوایت را داریم. گذشت و داشت پرسپولیس رسمی می شد. در کل خانواده ما من، پدر و مادرم استقلالی هستیم و بقیه پرسپولیسی هستند. من یک عکس دارم که پیرهن آقافرهاد و عدد چهار را نشان می دهد. سه روز مانده بود که در تهران برای مذاکره حاضر شوم. صبح به من از سمت باشگاه ایرانجوان زنگ زدند و گفتند بیا مدیران استقلال (توفیقی) آمدند. خوشحال شدم و گفتم خدایا شکرت. پدرم گفته بود اگر بروی پرسپولیس دیگر بچه من نیستی! واقعا. رفتیم باشگاه و با آقای توفیقی صحبت کردیم. پیج من آن موقع سه هزار فالوور داشت. مدیررسانه ای ایرانجوان یک عکس از همان جلسه ما گذاشت. گوشی من سایلنت بودم و بعد از چند دقیقه گوشی را که دیدم متوجه شدم که پشت سر هم نوتیفکیشن می ‌آید. دیدم پیج من 30هزار فالوور شده. در آن جلسه سر بعضی موضوعات با آقای توفیقی مشکل خوردیم. من اما همان جا گفتم که استقلالی هستم که آقای منصوریان هم زنگ زدند. 100 میلیون هم به باشگاه ایرانجوان بابت رضایتنامه دادند. قرارداد خودم 3 میلیون بود که البته برایم مهم نبود و فقط عشق این را داشتم که بازی کنم. پخش زنده هم بود و خیلی حال می داد. از آنجا شروع شد و ما آمدیم استقلال و واقعا خوشحال بودیم.

موهایم را همسرم فِر می‌کند

من موهایم صاف است ولی خانمم آن را فر می کند. او امتحان کرد و دید جواب می دهد. متاهل شدیم و زندگی شیک شده و باید ساده و سر به زیر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    19 7
    میتونه جای علی دایی رو پر کنه
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    8 9
    دهاتی
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      3 2
      بعضی ها فرهنگ پایین خودشون رو نشون میدهند
    • یاسین IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
      0 1
      قایدی بدرد ماهم نمیخوره فقط طارمی و ترابی اگر پرسپولیس کرتوا رو بخره پرسپولیس قهرمان اسیا میشه!!♥:-استقلال دلت مسوزه بازنده اگر ما داور دربی رو خریدیم شما کمک داورو خریدید که افساید الکی گرف
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    13 13
    لیاقت میخواد پرسپولیسی شدن
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    7 1
    هم مربیان خارجی می کنیم؟؟؟؟؟؟؟
    • محمدمهدی IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      4 3
      قایدی باید پرسپولیسی بهشه
  • علی رضا IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    4 0
    ایول داداش معرفت استقلالی بودن تو خونه مثل پرسپولیسی هاکه نیستی به خاطر پول بری
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 0
    لیاقتشو نداشتی پسر که پرسپولیسی نشدی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس