کد خبر 1052651
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
پرچم نمایه انگلیس

در گزارشی که پنجشنبه ۱۲ مارس در نشریه «ایندیپندنت» منتشر شد آمده است، پلیس بریتانیا به خبرنگاران گفته که نمی‌تواند از پس رویارویی با سوءاستفاده آنلاین از کودکان برآید.

به گزارش مشرق، سایمون بیلی، رئیس پلیسی که هدایت برنامه پاسبانی ملی از کودکان در بریتانیا را برعهده‌ دارد، هشدار داد که به علت افزایش ارجاع مجرمان از سوی اداره مبارزه با جرم و جنایت بریتانیا، «ما نمی‌توانیم برای حل معضل همه را دستگیر کنیم... ما به نقطه‌اشباع رسیده‌ایم... فکر می‌کنم که در حال حاضر ما با چالش بی‌سابقه‌ای روبه‌رو هستیم.»


بیلی اضافه می‌کند: «من فقط می‌بینم که اعداد و ارقام دارد افزایش پیدا می‌کند، گستره تهدید بیشتر می‌شود و تعداد کودکانی که مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند افزایش می‌یابد. ما باید این پرسش را برای همگان مطرح کنیم: چه کار دیگری می‌توانیم برای رفع این معضل انجام دهیم؟»


الکسیس جی، استاد دانشگاه نیز گفت: «تهدید جدی آزار کودکان که اینترنت آن را تسهیل می‌کند، معضل وخیمی ‌است که نمی‌توان از آن چشم پوشید متأسفانه با وجود پیشرفت‌های صنعت در تکنولوژی شناسایی و مبارزه با سوءاستفاده از طریق اینترنت، هیچ نشانه‌ای از کاهش آسیب بی‌اندازه این معضل دیده نمی‌شود.»


پیش از این نیز گزارش‌های متعدد نشریات غربی پرده از فاجعه اخلاقی عظیمی‌در غرب برمی‌داشت که مدام ادعای حقوق بشر و حفظ حقوق کودکان را در بوق‌های رسانه‌ای‌شان می‌دمند و کشورها و ملت‌های مخالف خود را متهم به زیرپاگذاردن این حقوق می‌کنند (و البته شیفتگان و مریدان و نوکران داخلی‌شان نیز مدام در رسانه‌ها و ‌تریبون‌های خود این ادعاها را تکرار می‌کنند) اما خود شنیع‌ترین جنایات و ظلم و ستم‌ها را انجام می‌دهند و این علاوه‌بر عادت ددمنشانه کودک‌کشی آنهاست که پس از یک دوره ۶۰ سال در فلسطین‌ اشغالی، اینک حدود ۵ سال است که در یمن در جریان است!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس