کد خبر 1052607
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
بلاروس

رئیس جمهور بلاروس در توصیه به هموطنانش برای مقابله با کرونا، بر کار در مزارع برای جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس تاکید کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور بلاروس روز دوشنبه از مقامات و مردم کشورش خواست برای غلبه بر ویروس کرونا به کار در مزارع و سوار شدن بر  تراکتور روی بیاورند.

به نوشته وبگاه «یورو اکتیو» «آلکساندر لوکاشنکو» رئیس جمهور بلاروس در دیدار با مقامات این کشور گفت که نباید از  ویروس کرونا ترسید.

بیشتر بخوانید:

آمار قربانیان کرونا در جهان به بیش از ۷۰۰۰ نفر رسید

 وی در این زمینه  با توجه به همزمانی فصل کاشت محصول خطاب به مردم کشورش گفت:«شما باید به ویژه در روستاها کار کنید. این که شاهد فعالیت مردم با تراکتورهایشان باشیم و هیچکس حرفی از کرونا نزند، زیباست. کار با تراکتور موجب بهبودی همه می شود.»

بلاروس کشور هم مرز با روسیه و لهستان است و تاکنون ۳۶ مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده  اما کسی در اثر این بیماری جانش را از دست نداده است.

«میخاییل میشوستین» نخست‌وزیر روسیه روز دوشنبه در خصوص بسته شدن مرزهای این کشور با بلاروس گفت: «ما به انجام هر اقدامی در راستای محافظت از کشورمان در برابر این تهدید ادامه می‌دهیم. ما اقداماتی جامع را برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا اتخاذ کرده‌ایم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس