ارتش

بیش از ۷۰ خودروی مخصوص مبارزه با عوامل شیمیایی و میکروبی لشکر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز وارد استان گیلان شد.

به گزارش مشرق، بیش از ۷۰ خودروی مخصوص مبارزه با عوامل شیمیایی و میکروبی لشکر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) برای انجام پنج مأموریت وارد استان گیلان شد.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به مأموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان، گفت: بیش از ۷۰ خودرو مخصوص مبارزه با عوامل شیمیایی و میکروبی لشکر ۱۶ زرهی قزوین امروز برای انجام این مأموریت‌ها وارد استان گیلان شده است.

بیشتر بخوانید:

آنفلوآنزا کشنده‌تر است یا کرونا؟

امیر سرتیپ حسن علیپور با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های ارتش در گیلان کنترل ورودی و خروجی‌های این استان و شهر رشت است، افزود: در همین راستا علاوه بر ضد عفونی کردن خودروها، ایستگاه‌های تشخیص سرپایی ویروس کرونا نیز برپا و تمام افراد از این نظر پایش می‌شوند و از ورود و خروج افراد مشکوک جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی پنج ایستگاه سیار در سطح شهر رشت برای تشخیص سرپایی ویروس کرونا در رشت، گفت: در شهرها صومعه سرا، فومن، شفت، رودبار و منجیل نیز این ایستگاه‌ها راه اندازی می‌شود.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا ایجاد نقاهتگاه ۵۰۰ تختخوابی را یکی دیگر از مأموریت‌های ارتش در استان گیلان عنوان کرد و ادامه داد: مأموریت‌های ارتش بعد از تجهیز کارگاه در استان گیلان آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    1 0
    زنده باد محافظان مردم
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    لطفا ارتش خودروهای مبارزه با کرونا به شهرستان فردیس البرز بفرستند.شهردار فردیس و رئیس بهداشت مردم بیچاره شهرستان براش مهم نیست.نه سم زدایی معابر و پارک تندرستی و پخش ماسک و مواد ضدعفونی کننده انجام بدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس